Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kiitollinen, että Marjatta toi taas ruokaa, tupakkaa...

Vierailija
20.03.2015 |

ja kahvia vaikka olikin es-kahvia niin kyllä sitäkin keittää mielellään. Marjatta on aina ollut minulle hyvä ja tuonut kaikkea mitä tarvin silloin kun Simo ei ole hakenut tomaatilta rahaa. Sitä tapahtuu liikaa ja Simon kanssa asiasta aina iso vääntö, ja asianhoitaja on samoin Simoa muistuttanut rahan tuomisesta että kuinka tärkeää se on minulle saada ostettua tarvikkeita kun minä sitä haluan. Suklaata ja kahvia, perunoitakin ja muita tavallisia tarvikkeita. Mitä viime aikoina on tarvinnut on ollut enemmän hygienia puolen asioita eli laastaria, siteitä, teippiä, erilaisia sidontavälineitä kun tuota vuotoa on ja sille ei mitään voi voi vaan oiretta helpottaa ja laittaa raajat ylös ja soittaa Simolle tai jos Simo ei vastaa (kuten yleensä) soittaa Marjatalle (joka vastaa melkein aina) ja olla kiitollinen, että on vain yksi ihminen mutta se on luotettava, johon voi aina turvata. Minulla se on Marjatta. Kuinka monta ystävää sinulla on joihin voi turvata ja onko Simo mielestäsi ystävä vai susi lampaan vaatteissa????

Marjatta sanoo ettei Simolle saa olla ystävällinen, vie vielä rahaa jatkossa. Onko Marjatta ystävyydestämme mustasukkainen vai onko Simo vihollinen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????????????????

Vierailija
2/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo on verivihollinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMarjatta tais unohtaa tuoda iltalääkkeet.

Vierailija
4/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:52"]

IMarjatta tais unohtaa tuoda iltalääkkeet.

[/quote]

Mitä tarkoitat? Minulla on oma dosetti josta otan ja illalla otan vain Risperdalia ja Imovanea enkä muuta otakaan ennen aamua. Nyt on otettu muut paitsi Imovane sängyssä jo olen ja puhun sinun kanssasi. 

Vierailija
5/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminella chistinella beatrise unohti ottaa iltalääkkeet.

Vierailija
6/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna?