Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee meillä kaikki kotityöt

Vierailija
20.03.2015 |

Mulla vakava masennus en kykene tekemään nyt yhtään mitään. Mies tekee kaikki, tiskaa, pesee pyykit, käy kaupassa, laittaa ruuat jne ja vielä pitkän työpäivän jälkeen. Nolottaa, mutta tilanne on nyt tämä. Miten teillä jaetaan arjen kotityöt?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies tekee. Mä en rupea työn ohella tekemään yhtään mitään enää kotona. Jos mies ei halua kustantaa kotiapulaista meille niin sitten saa tehdä itse. Ja niin se tekeekin.

Vierailija
2/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että masennukseen auttasi jos vähän tekisit jotain kotona. On henkisesti tärkeää että yrittää tehdä jotain ettei ajatukset pyöri yhtä ja samaa rataa. On hienoa että miehesi tukee sinua tekemällä kotityöt. Mutta yritä edes ittesi tähden tehdä jotain muutakin kotona kuin olla netissä. Sillä jos olisi tosi masentunu  niin et pääsisi edes nettiin. Voimia ja yritä kovasti se kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:57"]

Mulla vakava masennus en kykene tekemään nyt yhtään mitään. Mies tekee kaikki, tiskaa, pesee pyykit, käy kaupassa, laittaa ruuat jne ja vielä pitkän työpäivän jälkeen. Nolottaa, mutta tilanne on nyt tämä. Miten teillä jaetaan arjen kotityöt?

[/quote]

Onko lapsia? Jos on, niin taakka on melkoinen, kun miehesi on vielä täyspäiväisesti töissä. 

Jos lapsia ei ole, niin mitä nyt niin kauheasti kotitöitä kahden ihmisen huushollissa on? 

Yritä nyt toipua masennuksesta, on terapiaa, lääkityksiä. Saat apua, jos haet. Ehkä olet jo hakenutkin. 

Hieno mies sinulla! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi