Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaupan työntekijät ärsyttää!!

Vierailija
20.03.2015 |

Tulee niin paha mieli, ovat ammattihuijareita. Yksinäistebn ihmisten ja vanhusten huolia kuunnellaan ja heidän kanssa rupatellaan muka niin kiinnostuneena, vaikka rahankuvat kiiltää vaan silmissä.. kaupan kassat,tunnustatteko??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, minä en ole tällaista ole huomannut.

Keksi jotain parempaa.

Vierailija
2/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että kaupan myyjillä on provisiopalkka? Ei ole, voin kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos raha kiiluisi silmissä niin ei ihmiset kassalla työskentelisi.

Vierailija
4/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena tyttönä kassalla töissä ja kyllä, jos ei ollut kiire, saatoin jutella asiakkaiden kanssa. Oli muuten monta hyvää juttutuokiota, suosittelen lämpimästi jutustelemaan oman tai naapurin mummon/papan kanssa.

Mutta ei siitä kyllä rahaa saa, sen voin AP:lle kertoa.

Vierailija
5/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 06:18"]Olin nuorena tyttönä kassalla töissä ja kyllä, jos ei ollut kiire, saatoin jutella asiakkaiden kanssa. Oli muuten monta hyvää juttutuokiota, suosittelen lämpimästi jutustelemaan oman tai naapurin mummon/papan kanssa.

[/quote]
sitä kuule just tarkoitetankin ettei niiden kanssa juteltaisi työajan ulkopuolella.. itse päivittäin teen sitä ihan kuule ilmaiseksi :)

Vierailija
6/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 06:21"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 06:18"]Olin nuorena tyttönä kassalla töissä ja kyllä, jos ei ollut kiire, saatoin jutella asiakkaiden kanssa. Oli muuten monta hyvää juttutuokiota, suosittelen lämpimästi jutustelemaan oman tai naapurin mummon/papan kanssa.

[/quote]
sitä kuule just tarkoitetankin ettei niiden kanssa juteltaisi työajan ulkopuolella.. itse päivittäin teen sitä ihan kuule ilmaiseksi :)
[/quote]

Ei puhuminen kaupan kassalla ole maksullinen palvelu. Täällä opiskelijoitten asuinalueella ei paljon mummoja näy. Missä muualla niille voisin jutella?

Vierailija
7/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on aina kiire. Lääkärien ja valehoitsujen työ on heihin verrattuna pelkkää istumista.

Vierailija
8/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, harmittaako sinnuu? Pitäisiköhän kassaneitejen jutella sinullekkin enemmän?