kaupan työntekijät ärsyttää!!
Tulee niin paha mieli, ovat ammattihuijareita. Yksinäistebn ihmisten ja vanhusten huolia kuunnellaan ja heidän kanssa rupatellaan muka niin kiinnostuneena, vaikka rahankuvat kiiltää vaan silmissä.. kaupan kassat,tunnustatteko??
Kommentit (8)
Luuletko, että kaupan myyjillä on provisiopalkka? Ei ole, voin kertoa.
Kyllä jos raha kiiluisi silmissä niin ei ihmiset kassalla työskentelisi.
Olin nuorena tyttönä kassalla töissä ja kyllä, jos ei ollut kiire, saatoin jutella asiakkaiden kanssa. Oli muuten monta hyvää juttutuokiota, suosittelen lämpimästi jutustelemaan oman tai naapurin mummon/papan kanssa.
Mutta ei siitä kyllä rahaa saa, sen voin AP:lle kertoa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 06:18"]Olin nuorena tyttönä kassalla töissä ja kyllä, jos ei ollut kiire, saatoin jutella asiakkaiden kanssa. Oli muuten monta hyvää juttutuokiota, suosittelen lämpimästi jutustelemaan oman tai naapurin mummon/papan kanssa.
[/quote]
sitä kuule just tarkoitetankin ettei niiden kanssa juteltaisi työajan ulkopuolella.. itse päivittäin teen sitä ihan kuule ilmaiseksi :)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 06:21"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 06:18"]Olin nuorena tyttönä kassalla töissä ja kyllä, jos ei ollut kiire, saatoin jutella asiakkaiden kanssa. Oli muuten monta hyvää juttutuokiota, suosittelen lämpimästi jutustelemaan oman tai naapurin mummon/papan kanssa.
[/quote]
sitä kuule just tarkoitetankin ettei niiden kanssa juteltaisi työajan ulkopuolella.. itse päivittäin teen sitä ihan kuule ilmaiseksi :)
[/quote]
Ei puhuminen kaupan kassalla ole maksullinen palvelu. Täällä opiskelijoitten asuinalueella ei paljon mummoja näy. Missä muualla niille voisin jutella?
Heillä on aina kiire. Lääkärien ja valehoitsujen työ on heihin verrattuna pelkkää istumista.
Ap, harmittaako sinnuu? Pitäisiköhän kassaneitejen jutella sinullekkin enemmän?
Höpö höpö, minä en ole tällaista ole huomannut.
Keksi jotain parempaa.