Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkikäteisahdistus melkein sosiaalisesta tilanteesta.

Vierailija
20.03.2015 |

Taustatietoina= olen 23 v maha pystyssä vaappuva kohta äiti-henkilö. Eilen nousin bussiin ja silmään otti joku teinijonne tasoa 12-14 v, joka näytti ällistyttävän paljon Ari Koivuselta. Jäin tölläämään ja miettimään, että voisiko Arilla olla tuon ikäinen poika vai onko tässä maassa liian ahdas geenipooli. Se jonnen vihulainen huomasi tuijotuksen ja ilmeestä päätellen luuli jonkun mamman haluavan piliä. Vieläkin ahdistaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ahdistaa? Pelkäätkö jollain alitajuntaisella tasolla että olit siitä jollain fyysisellä tasolla kiinnostunut?

Vierailija
2/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 05:41"]

Miksi ahdistaa? Pelkäätkö jollain alitajuntaisella tasolla että olit siitä jollain fyysisellä tasolla kiinnostunut?

[/quote]

Ahdistaa, koska hyi perkele. Lapsi! Iljettävä olet! Se, että lapsi luulee minun olevan kiinnostunut itsestään missään muussa mielessä kuin holhottavana on sama, kuin kaatuisi naama edellä koiran paskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta käsitin sinun kylläkin katsoneen yhdennäköisyyttä.

jos näet toisen kerran, niin voithan sanoa, että anteeksi tuijotukseni. Muistutat niin sitä laulajaa. 

Vierailija
4/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 05:49"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 05:41"]

[/quote]

Ahdistaa, koska hyi perkele. Lapsi! Iljettävä olet! Se, että lapsi luulee minun olevan kiinnostunut itsestään missään muussa mielessä kuin holhottavana on sama, kuin kaatuisi naama edellä koiran paskaan. 

[/quote]

No, lähinnä kysyin koska luultavasti se lapsi ei mitään tuommoista sinusta ajatellut. Uskon että ihmiset, varsinkin lapset, kyllä tunnistaa millä "ilmeellä" niitä katsotaan. Tuollainen tod näk perusteeton pelko taas voi olla jonkinlaista OCD- tyyppistä juttua- en siis myöskään usko, että itse olisit lapsista kiinnostunut, mutta varmasti melko harva ei tuollaista tilannetta jälkikäteen miettisi, sen sijaan jos on vähän neuroottinen niin se voi ilmentyä noin.

Vierailija
5/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että harvemmin tuollaisia tilanteita noteerataan tai jäädään miettimään jos se aihepiiri ei jo valmiiksi jotenkin aiheuta ahdistusta. Tai kun itse kyllä erottaa mikä ero on tuijotuksella ja tuijotuksella ja lapset on yleensä herkkiä huomaamaan kaiken.

Vierailija
6/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on luultu joskus ihan muuksi kuin olen. 

Joskus ihmiset tuijottaa. Ja joskus ihmisillä jää Niko päälle ihan vaan omissa ajatuksissaan, vaikkei ees olis tarkoitus tuijottaa kentän tiettyä.

sit jos sama tyyppi tulis uudestaan tuijottelemaan, niin sit vois tulla kumma olo. SIt vois ruveta ajattelemaan, että mikäs tyyppi toi kyylääjä.

Vierailija
7/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. Tuijottelin tosi intensiivisesti yhden tuttuni miestä kun se muistutti jotain mutta en saanut päähäni ketä. Noloa. Toivottavasti se ei luullut mitään.

Vierailija
8/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ajattelette, että kaikki tuijotukset tai pitkät katseet viestii aina seksuaalisesta kiinnostuksesta? Jos joku tuijottaa teitä niin ajattelette, että tuokin haluaa sänkyyn kanssani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän