mä vaan ehkä haluun kuolla
Oon humalassa. Oksettaa. Pyörryttää. Tekis mieli viiltää. Tekis mieli hypätä. En tiedä jaksanko. En tiedä mitä teen. Paha olo.
Kommentit (9)
Ihana 2 :3 En mä pysty nukkuu. Päässä pyörii. En mä oo tällanen edes, nyt vaan. Melkein tekis mieli soittaa jonnekin, koska en mä.ehkä haluakaan mennä enää huomenna, mutta nyt mä en vaan enää pysty. -Ap, joka itkee turhaan.
Älä tee mitään. Miekin oon kännissä. Tuntuu että mulla ei ole ketään, ei mitään. Niinkuin ei olekaan. Kerran tein typeryyksiä, itsetuhoisuuttani. Luota, aamulla kun, tai mieluiten piväll kun herätään, ollaan onnellisia kun ei tehty mitään hyppäyksiä. Luota, pannaan silmät kiinni! Sydän!
Et itke turhaan. Sulla on jotain todella vaikeita selvittämättömiä ongelmia, jotka saattaa olla sulle itsellesikin tuntemattomia, koska olet haudannut ne niin syvälle. Nimimerkillä kokemusta on.
Jos haluat puhua minulle, niin laita tähän vaikka joku nopeasti tekaistu sähköpostiosoite ja otan sinuun yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 02:27"]
Ihana 2 :3 En mä pysty nukkuu. Päässä pyörii. En mä oo tällanen edes, nyt vaan. Melkein tekis mieli soittaa jonnekin, koska en mä.ehkä haluakaan mennä enää huomenna, mutta nyt mä en vaan enää pysty. -Ap, joka itkee turhaan.
[/quote]
Sun kannattaa nyt rauhoittua vaan :) Ja aamulla menet esimerkiksi päivystykseen, ne antaa kyllä apua jos on itsetuhoinen. Sulla on varmasti vielä jotain hyvää tulossa elämään, jonka huomaat kun pysyt elossa.
Voi ei, te ootte ihania ♡
Minä tiiän että humalassa ei sais päättää asioita, mutta nyt taisin päättää. Ja sitten en pystykään. Ja kaikki on liikaa ja mä oon yksin.. niiku pohjimmiltaan yksin vaikka on muka kavereita. Ja perhe. Siks kai mä enää oon täällä. Muhun sattuu niin paljon. Mä vaan itken eikä oo ketään kelle soittaa vaikka puhelimessa on satoja numeroita. Mä en pysty.
Eiköhän asiat vielä muutu paremmiksi :) Ne voi järjestää vähän kerrallaan. Ja sulla on perhe, olet heille varmasti tärkeä, kuitenkin. Ja ainakin jollekin, tai jollekin tulevalle. Ei sellaista ihmistä olekaan, jota koko maailma vihaa täysillä aina.
Hyvää yötä sulle :-) *halaus* Aamulla sun kannattaa hakea apua tai soittaa apua, se on paras ratkaisu. Mulle olis kamalaa jos mun lähiomainen tuntisi noin ja varmasti sullekin löytyy kuuntelija sun ongelmiin. T. Mies
Älä :-) Mene nukkumaan niin selviät.