Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiivastuva mies

Vierailija
19.03.2015 |

Onko muiden miehet nopeasti tulistuvaa sorttia? Ai että mua meinaa välillä suututtaa kun lasten ei tarvitse juuri mitään tehdä, tai jos ei heti tottele, niin johan karjutaan naama punasena ja kävellään nykivin askelin lapsen luo. Koskaan ei ole satuttanut, mutta mua suututtaa tuo päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ei jumalauta aikunen ihminen saa käyttäytyä noin! Millasen esimerkin se antaa lapsillekki! Koko päivä menny hyvin vilkkaiden lasten kanssa, ja sitten illalla koko päivän työn nollaus kun herralla ei hermo pidä!
Päivä päivältä kiinnostaa vähemmän ja vähemmän olla tuon kanssa. Ja varsinki joku fyysinen läheisyys, mitä se on? Viimeks vissiin kuukausi sitten. Ei hitto kun halut on ihan nollissa tollaseen karjujaan, ja joka kohtelee lapsia noin. Muuten on ihana ja rakastettava, mutta tuo äkkipikaisuus, voi huokaus!!

Mitä tässä olisi tehtävissä?!! Normaali puhe ei auta, aina lupaa et joo, ennen seuraavaa kertaa. Ja kun otat asian puheeksi, suuttuu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/11 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen mies sulla. :(

Vierailija
4/11 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako mies, että lapset alkavat pelätä isäänsä, teini-ikäisenä alkavat vältellä ja aikuisena alkavat vihata?

Vierailija
5/11 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen mies. Muuten mukava mutta tuollaiset kohtaukset ärsyttää koko muuta perhettä. Ja mun on tosi vaikea harrastaa seksiä tästä syystä miehen kanssa. Sitä on harvoin ja silloinkin mulla koko ajan mielessä nämä kohtaukset... Ihan hirveää, on niin ristiriitaiset tunteet...

Vierailija
6/11 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse täydellinen äiti? Jos ei kakarat pysy kurissa, niin sinussa ei tietenkään ole vikaa?

Vierailija
7/11 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/11 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi entinen mies tuollainen.

Vierailija
9/11 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku ihmiset ei vaan tajua koko elämän tarkotusta

Vierailija
10/11 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse niin itsekäs, että en todellakaan tuhlaisi parasta elämääni minkään lapsellisen räyhärin kuuntelemiseen. Haluan elää mukavaa, rauhallista, hauskaa elämää sellaisen kumppanin kanssa, joka miellyttää kaikin tavoin. Mun kotona ei saada raivareita eikä kenenkään tarvitse kuunnella mitään kohtauksia, saati pelätä tai edes jännittää saako joku raivarin. Ei. En ole miehestä koskaan niin riippuvainen, että olisi pakko sitä sietää.

Ja vaikka olisi kuinka hyvä isä, olkoon sitä sitten eron jälkeen, tai parantakoon tapansa.

Vierailija
11/11 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lääkkeeksi pientä annosta kannabista, joko syötynä tahi poltettuna. Rauhoittaisi varmasti miestäsi, eikä jaksaisi pikkuasioista stressantua ja suuttua. Seksielämäkin paranee siinä samalla. Useimmiten kannabis muuttaa ihmsitä empaattisemmaksi ja hellemmäksi.