Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää suomalaisten maine alkoholisteina..

Vierailija
12.12.2021 |

Nyt tämän baarikohun myötä tämä mielikuva vain vahvistuu. Ympäri maailmaa ihmetellään, että eikö edes pääministeriksi löydy ihmistä jolla ei olisi ongelmia alkoholin kanssa.

Kommentit (6)

1/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eai jjjsduoffmmmmmmmmmmmmmmmm olemuta ku alhoiliseha

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
2/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan minäkin ulkomaisilla foorumeilla törmännyt vihjauksiin, että viina ilmeisesti maistuu suomalaisille, esim. että lämmitelkäähän siellä kylmässä Suomessa vodkalla jne.

Itse en kumminkaan käytä alkoholia ollenkaan, vaikka olen ihan tavallinen kantasuomalainen mies.

Kerran yritin korjatakin, että Suomalaisten alkoholinkulutus on laskenut joistain takavuosien lukemista, mutta sitten Sanna meni baarittelemaan, joten eihän minua uskota... :/

Jos viitsisin, saattaisin vielä koettaa korjata, että instababe -Sannan edesottamuksia ei pidä yleistää koko kansaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se on hauskaa.

Vierailija
4/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaisten keskikulutushan on vaatimatonta (alempaa) keskitasoa. Suomalaisten pitäisi alkaa lisätä alkoholinkäyttöään, kansanterveyskin siinä paranisi.

Vierailija
5/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sen seiskan videon perusteella oli alkoholiongelma? Ja muut suomalaiset voisivat perustaa vaikka raittiusseuran? Nyt mää nauran.

Vierailija
6/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin tyhmää olla selvinpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi