Lopetin tupakoinnin zonnikin nikotiinipusseilla mutta nyt olen pusseihin koukussa
Muistuttavat niin paljon ihanaa nuuskaa etten pysty lopettamaan.Olen myös alkanut tenuttelemaan päivisin.
Kommentit (8)
Mun pojallani taitaa olla sama ongelma. ostan hänelle neljä pakettia zonnicia viikossa että hän ei polttaisi.
Heh, mä jäin koukkuun noihin nikotiinisumutteisiin. Mutta en polta :-) Ehkä tää on parempi vaihtoehto.
Mä oon koukussa nikotiinipastilleihin, nytki yks suussa.
Veikkaan että nikotiinituotteiden valmistajat käärivät hirmuiset summat rahaa, sillä nikotiinituotteista riippuvaisia ja niitä vuosia, jopa vuosikymmeniä käyttäviä tuntuu olevan todella paljon.
Kokeilkaa syödä noiden tuotteiden sijasta Nicotinell 2 mg purukumia. Ei missään nimessä vahvenpaa. Söin itse tuota 2 mg purkkaa lopettaessani tupakoinnin. Vahvemmat pitävät vain yllä tupakanhimoa, eivät siis auta. Jäystin purkkaa peräti vuoden (!) ja jotkut sille jo naureskelivatkin. En ole polttanut nyt vuoden 2016 syksyn jälkeen yhtään tapakkaa. Kannattaa kokeilla, mieto korvike ja tarpeeksi pitkä aika sen käytössä.
Onnea matkaan!
Itse vierottauduin tupakasta nicorette purkalla, ja vuoden olin ilman tupakkaa kunnes palasin taas tupakoimaan ja onnistuin saamaan henkisen riippuvuuden sekä tupakkaan että purkkaan. Nyt syön molempia. Miettinyt että miten ihmeessä näistä pääsee eroon.
Itse lopetin 11 vuotta sitten tupakoinnin kerrasta poikki-menetelmällä. Pari kertaa repsahdin, mutta lopulta lakko piti ja on nyt pitänyt niin kauan, ettei tupakka edes maistu, vaikka joskus tekisikin mieli polttaa. Ovatko nuo pussit ainakin keuhkoystävällisempiä? Tätini kuoli äskettäin keuhkosyövän komplikaationa tulleeseen aivoinfarktiin, oli viimeisen kuukauden halvaantuneena vaipoissa. Jos en olisi jo lopettanut, tuo näky olisi saanut lopettamaan.
Pusseihin voi jäädä koukkuun.
Minä jäin koukkuun mieheni pusseihin.