Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä tehdä..

Vierailija
19.03.2015 |

Moi!

Olen ollut nykyisen tyttöystäväni kanssa suhteessa noin kolme ja puoli kuukautta. Minusta tuntuu että rakastan häntä, ja hän rakastaa minua. Ongelma on vain se, että tuntuu että minulla ei ole enempää aikaa annettavana hänelle kuin mitä olen viimeaikoina antanut. Näemmä jokapäivä, arkisin sen muutaman tunnin, ja sitten viikonloppuisin enemmän. Mutta tyttöystäväni mielestä se ei ole tarpeeksi. Haluaa itse olla kokoajan kavereittensa kanssa, ja haluaa minut mukaan. Itselläni ei ole enempää aikaa koulun takia, ja haluaisin myös itse nähdä kavereitani. Jos pyydän hänet omien kavereideni luokse, niin hän haluaa melkein heti lähteä pois. Toinen asia on se että hän on liian mustasukkainen, ja epäilee jokaista tyttöä kenen kanssa juttelen, vaikka minulla ei ole mitään aikomusta pettää. Tuntuu että hän haluaisi hallita minua, ja jos otan asian puheeksi, niin mitään muuta ei tule kuin syyttelyä. En tiedä mitä tehdä. Ja siis ikää minulla on 17v ja hänellä 16v. Muutenkin tuntuu että aika vähenisi kokoajan enemmän, kun hän ei vain jaksa olla minun ystävieni kanssa. AUTTAKAA!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän