Nainen 18-30v,tykkäätkö jos jalkapohjiasi hierotaan?
^^
Kommentit (30)
No hyi en. En varsinkaan jos on kylmät kädet mutta en kyllä muutenkaan. Ällöttää pelkkä ajatuskin.
t. 18v
Jaahas nostetaas minimi ikä 25v kun on näköjään 18 vuotiaat täysiä kakaroita vielä.
Ap
Tykkään! Sitä saisi jatkaa vaikka tunteja :) Mutta mä olenkin jo >40.
Rakastan sitä. Valitettavasti mies ei hiero niin usein kuin haluaisin mutta on ehkä toiseksi parasta mitä naiselle voi tehdä :)
Olen yli ikärajan, mutta vastaan silti EI! Kutian herkästi ja voin spontaanisti potkaista.
Olen oikeasti potkaissutkin jalkahoitajaa omissa polttareissa, tyttökaverit olivat varanneet ajan pedikyyrin. Hemmottelua kuulemma, minusta kidutusta.
Jos osaa hieroa niin ettei kutita. Ja jos saan pitää sukat jalassa, en tahdo että mun paljaisiin jalkoihin kosketaan :( t. n22
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:11"]Jos osaa hieroa niin ettei kutita. Ja jos saan pitää sukat jalassa, en tahdo että mun paljaisiin jalkoihin kosketaan :( t. n22
[/quote]
Saa kutittaakin. Ja paljaita nimenomaan :D
En tykkää, enkä ymmärrä mikä niissä jaloissa niin kiehtoo joitakin miehiä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:39"]
Mä en tajuu teitä jotka tykkäätte kun jalkoja käpälöidään. Se on vaa niim ällöä. t. 3
[/quote]
Minustakin se on vähän ällöä. Ehkä, jos just saunan ja jalkahoidon jälkeen joku vähän sivelee, niin ok. Mut muuten; jalat on yleensä vähän kylmät ja vähän haisevat ja niissä on aina joku kumma kovettuma. Inhoan muiden jalkoihin koskemista, koska ajattelen aina että niillä on kuitenkin joku sieni, enkä tykkää että omiin jalkoihin kosketaan.