Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni seksielämä

Vierailija
18.03.2015 |

Hiukan provosoiva otsikko, tiedän.
Asiaan: sain tänään tietää että 16-vuotias tyttäreni harrastaa seksiä erään pojan kanssa, kun satuin kuulemaan heidät kotiin tullessani. Tytön sanojen mukaan he eivät seurustele. Nyt tiedän, miksi hän hankki pillerit pari kuukautta sitten, muka kuukautisia helpottamaan...
Olen vähän järkyttynyt. 16-vuotias on kuitenkin vielä todella nuori tällaiseen. Miten menettelisin, pitäisikö puhua tytölle ja sanoa että tiedän?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna asian olla, älä puutu.

Vierailija
2/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että hankki pillerit? Ei sitä mitenkään estää voi ja eihän sun tyttären seksielämä tosiaan sinulle kuulu, hänellä on itsemääräämisoikeus kehostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittuu? Jos se tajuu käyttää ehkäsyy, niin miks ei vois harrastaa seksii?

Vierailija
4/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huano provo.

Vierailija
5/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi, anna olla. Oma tyttäreni on 17 ja seurustellut saman pojan kanssa kolme vuotta. 15-vuotiaana hankki pillerit ja aloitti aktiivisen seksielämän. En puutu nuorten seksijuttuihin, eivätkä hekään ryntää minun ja mieheni makuuhuoneeseen koputtamatta.

Vierailija
6/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa myös kumi!

Vierailija
7/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 07:52"]Hohhoi, anna olla. Oma tyttäreni on 17 ja seurustellut saman pojan kanssa kolme vuotta. 15-vuotiaana hankki pillerit ja aloitti aktiivisen seksielämän. En puutu nuorten seksijuttuihin, eivätkä hekään ryntää minun ja mieheni makuuhuoneeseen koputtamatta.
[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
8/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 07:45"]

Hiukan provosoiva otsikko, tiedän. Asiaan: sain tänään tietää että 16-vuotias tyttäreni harrastaa seksiä erään pojan kanssa, kun satuin kuulemaan heidät kotiin tullessani. Tytön sanojen mukaan he eivät seurustele. Nyt tiedän, miksi hän hankki pillerit pari kuukautta sitten, muka kuukautisia helpottamaan... Olen vähän järkyttynyt. 16-vuotias on kuitenkin vielä todella nuori tällaiseen. Miten menettelisin, pitäisikö puhua tytölle ja sanoa että tiedän?

[/quote]

Joo kannattaa sanoa että tiedät ja kysyä pääsetkö mukaan kun itse et taida saada tarpeeksi kyrpää pilluusi ja spermatiploja peräreijällesi.

Vierailija
9/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni saa lapsen 16-vuotiaana.

Vierailija
10/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano normaalit äitien asiat. Pojalla oltava iso musta muna ja normaalit av jutut.

Vierailija
11/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit ei riitä, jos eivät kerran seurustele! Kondomi ehdottomasti. Mistä sitä tietää, kuinka monen muun kanssa poika tai jopa se oma tyttösi seksiä harrastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi