Mitä mieltä Tukiaisen palaamisesta Paulin kanssa yhteen?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän minua pitäisi liikuttaa?
Ei varmaan mitenkään. Mies vain on istunut linnassa mm. Tukiaisen pahoinpitelystä.
Miksi me ruotisimme täällä mielenterveysongelmaisen ihmisen asioita? Antakaa Tuksun olla.
Just luin uutisen.. voi johanna.. Tämä ei pääty hyvin ja säälittää lapsikin. Jotenkin absurdi tuo leikkimielinen "tuttujuttu-visailu"- video, jossa naureskelevat, kun ajattelee että sama mies on hakannut tuon saman naisen jonka kanssa siinä kiherrellen kisaavat. Yäk.
Jos oikeesti istunut pahoinpitelystä linnassa, ihan typeräähän tuollainen on takaisin ottaa.
näin käy kun uskovainen lähtee maailman teille, läski tulee mahaan, irstaus päähän syntinen kaveriksi, usko mene pilalle ja juoppous mahassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan mitenkään. Mies vain on istunut linnassa mm. Tukiaisen pahoinpitelystä.
Kerro miten voin auttaa Johannaa? Miten voin tilanteeseen vaikuttaa?
valamanmunkki IivanaJulma kirjoitti:
näin käy kun uskovainen lähtee maailman teille, läski tulee mahaan, irstaus päähän syntinen kaveriksi, usko mene pilalle ja juoppous mahassa
Ai läski ja juoppo samalla kertaa ja oikein mahassa... voi eiiii...
Vierailija kirjoitti:
Miksi me ruotisimme täällä mielenterveysongelmaisen ihmisen asioita? Antakaa Tuksun olla.
Luule, että tämä viesti tässä ketjussa loukkaisi Tukiaista eniten?
Mark. 8:35
Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun ja evankeliumin tähden, hän pelastaa sen.