Vaimo haluaa rikkoa jouluperinteen.
Olemme yleensä alkaneet riidellä joulusta jo hyvissä ajoin. Se toteutui toki tänäkin vuonna mutta... Mutta viimeiset joulut ovat menneet niin, että muutama päivä ennen joulua lähden mökille ja palaan sieltä sitten tapaninpäivän iltana. Koira on ollut vuorovuosina minulla ja vaimolla. Nyt kuitenkin vaimo on saanut päähänsä, että hän haluaa tänä vuonna mennä koiran kanssa mökille ja minä jäisin kotiin. Ahdistaa koko ajatus. Olin jo ajatellut miten aattoiltana syön mökillä grillimakkaraa ja juon olutta. Mitä tässä nyt tekisi? Antaisiko periksi, vai pitäisikö päänsä?
Kommentit (18)
No daa. Vaimon vuoro. Sekin haluaa grillata makkaraa ja vetää olutta. Suo se nyt hänelle.
No hyvänen aika sentään.
Sinähän voit juoda olutta ja syödä grillimakkaraa kotona ihan rauhassa, kun akka on pois jaloista.
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika sentään.
Sinähän voit juoda olutta ja syödä grillimakkaraa kotona ihan rauhassa, kun akka on pois jaloista.
No joo voin tietysti mutta olin jo niin tottunut ajatukseen mökille menosta. Tänä vuonna vielä koirakin on vaimolla. No ei kai tässä muu auta kun alkaa totutella ajatukseen cityjoulusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vuokraa itsellesi joku muu mökki.
Ei ole nyt taloudellisia resursseja.
Ap
Aika surkea vaimo sinulla. Kyllä miestään kunnioittavan vaimon pitäisi suoda miehelleen mukava mökkireissu jouluna. Olet sen mökin kuitenkin tosimiehenä itse ostanut.
Näytä sille vaimollesi kuka on perheen pää. En itse sietäisi, jos nainen alkaisi minulle kertomaan mitä saan tehdä ja milloin. Vaimo pysykööt kotona.
On se kumma, kun aikuinen mies ei voi joustaa sen vertaa, että vaimokin pääsee mökille koiran kanssa joulua vietämään... edes joskus. Miksi mies on noin helvetin itsekäs ja itsepäinen? Parisuhdehelvetissä(kin) pitää olla joku tasapaino ja reilu peli.
Miehenä sanon sinulle aloittajamies. Oikeasti väärin sanoa sinua mieheksi.
Olet raukkamainen paskanillittäjä joka välittää vain itsestään. Siksipä saanet jatkossakin viettää joulusi yksin.
ja se on sinulle ihan oikein.
Muuta käyttäytymistäsi ja tapojasi.
Vierailija kirjoitti:
Aika surkea vaimo sinulla. Kyllä miestään kunnioittavan vaimon pitäisi suoda miehelleen mukava mökkireissu jouluna. Olet sen mökin kuitenkin tosimiehenä itse ostanut.
Näytä sille vaimollesi kuka on perheen pää. En itse sietäisi, jos nainen alkaisi minulle kertomaan mitä saan tehdä ja milloin. Vaimo pysykööt kotona.
Vaimo voi hommata jouluksi kotiin jotain kivaa seuraa, kun ukko on mökillä.
Muunnelma teemasta.
Ap kirjoituttaa nyt meillä minuuttinovellikokoelmaansa, jonka sitten julkaisee omissa nimissään ja saa paljon rahaa.
- Turha vaiva! Ei huonoja novelleja kukaan osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ala menestyjäksi niin saat rahaa vuokrata premium-majoituksen Leviltä ja ostaa sitä parempaa lennkimakkaraa.
Älä suostu moiseen. Jos selluliitti menee mökille, ei se kuitenkaan saa edes kiuasta sytytettyä. Hukkaan menee mökkijoulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo voi hommata jouluksi kotiin jotain kivaa seuraa, kun ukko on mökillä.
Voi vuokrapalvelusta vuokrata mukavan joulupukin iltoja piristämän. Rahalla saa, eikä tarvitse tyytyä vätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ala menestyjäksi niin saat rahaa vuokrata premium-majoituksen Leviltä ja ostaa sitä parempaa lennkimakkaraa.
Kiitos. Tämä oli ensimmäinen ihan hyvä neuvo. Alan heti maanantaina selvittää asiaa.
Ap
Heh heh... tää oli oikeestaan ihan hyvä.
3/5
Vierailija kirjoitti:
Miehen puhetta!