Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit puolisosi?

Vierailija
10.12.2021 |

Itse löysin naiseni liftaamassa tien varressa,siitä on jo yli 20 v. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Ei ollut silloin chatteja,tindereitä sun muitakaan. Seköhän tän päivän ongelma vakaviin parisuhteisiin,ku pitää miettiä oisko parempaa tarjolla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa. Pötypuhetta, ettei kotoa tulla hakemaan.

10 v sitten hän tuli työn puolesta kotiini.

Vierailija
2/8 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi romanttista, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt häntä, vaan hän löysi minut :) Istuin vakiopaikallani jäähallissa ja hän tuli viereeni istumaan. Siitä se sitten lähti. Tuosta "löytöpäivästä" aikaa noin 15 vuotta. 

Vierailija
4/8 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansseista

Vierailija
5/8 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisen yökerhon baaritiskiltä. Olin kävelemässä ohi, kun hyvännäköinen nuori mies hymyili mulle. Hymyilin takaisin ja menin juttusille. Juotiin muutamat drinkit ja lähdettiin hänen luokseen jatkoille.

Vierailija
6/8 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsimme pihalla 1980, kun olin 1 v ja muutimme taloon. Silloin en toki arvannut että 2021 hän on ollu puolisoni 18 vuotta

Vierailija
7/8 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitisen puolueen paikallisosaston kokouksesta. Pian huomasimme, että meitä yhdisti moni muukin kuin samanlainen näkemys politiikasta.

Vierailija
8/8 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsimme pihalla 1980, kun olin 1 v ja muutimme taloon. Silloin en toki arvannut että 2021 hän on ollu puolisoni 18 vuotta

No joo,näinhän mä vaimoni jo eka kerran yläasteella,eipä silloin ees juteltu,katsoin vain,että ompa nätti farkkutakkinen tyttö. Sitten n. 5v. myöhemmin oli tää liftaus juttu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän