Onko teillä uusperheessä kaikilla lapsilla sama elintaso?
Kommentit (4)
Aikalailla sama elintaso johtuen aikuisten suht samanlaisista tuloista ja varallisuudesta. Kuitenkin minä huolehdin lasten isän kanssa lastemme tarpeista ja toiveista ja mies exänsä kanssa heidän lasten. Jos meillä on esim. varaa hankkia kalliimpi puhelin, en näe syytä olla hankkimatta sitä. Olen myös maksanut koko perheen loman, eli myös nykyiseni lasten, koska heillä ei muuten olisi ollut varaa lähteä sellaiseen reissuun. Lasten äitiä se harmitti, koska olisi halunnut rahat mopoon ja muihin menoihin. En kuitenkaan ala heitä elättää.
Täysin erilainen. Miehen lapsi saa kaiken haluamansa, minun lasteni täytyy ymmärtää, että rahaa on vähän. Aluksi vaadin kaikille samanlaisen tilanteen, mutta miehen lapsen äiti ilmoitti, että ei aio ryhtyä lastaan kiusamaan huoneen jakamisella muiden kanssa tai kehnolla puhelimella. Siksi miehen tyttö ei edes isäviikolla asu kanssamme, vaan tulee koulusta tänne syömään ja lähtee sitten äidilleen.
On, tosin minä olen suhteen varakkaampi osapuoli ja ainoastaan minulla oli lapsi ennenkuin yhteinen syntyi. Sitä en tiedä millainen tilanne olisi muuten. N32
Ai on? Ok.