Kämp hotellissa yöpyminen
Olen ensimmäistä kertaa yöpymässä muutaman yön Kämpissä Helsingissä. Onko kokemuksia? Olen katsonut, että majoituksen hintaan sisältyy huoneen iltavalmistelu? En oikein tiedä mitä se tarkoittaa, mutta asiaa tiedustelin niin ilmeisesti jonkinlainen yöpuulle valmistelu. Odotan kyllä hyvää palvelua, etenkin kun on paljon tunnettu siitä. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, ja jos ei oikeasti ole mitään fiksua sanottavaa niin voit hypätä tämän yli, ellei asia sitten oikeasti kiinnosta ;) Välillä vain tuntuu, että meillä Suomessa vallitsee lyttäämisen kulttuuri ellei itse olla samassa tilanteessa.
Kommentit (7)
Iltavalmistelu on tyyliin sitä, että päiväpeitto otetaan pois ja sänky valmistellaan niin, että on helppo pujahtaa peiton alle.
Kämpin iltavalmistelusta minulla ei ole kokemuksia, mutta yleensä se tarkoittaa esim. ikkunaverhojen vetämistä kiinni, päiväpeiton poistamista ja mahdollisesti peiton yläosan kääntämistä pois tyynyn päältä sekä mahdollisesti tossujen tai pienen maton siirtoa sängyn viereen.
En muista enää missä maassa olin, kun hienoon hotelliin tuli tuollainen iltavalmistelu. Ihmettelin sitä. Aivan kuin itse ei osaisi laittaa sänkyä nukkumavalmiiksi.
Iltavalmistelu = mikäli vuoteessa on päiväpeite , avaavat sitä hieman. Ja jättävät iltasuklaan tyynylle. Tarkistavat ja täydentävät huoneen hintaan kuuluvien vesien tilanteen. Sulkevat ikkunaverhot.
Näin niissä viiden tähden hotelleissa, joissa olen ulkomailla asunut.
Vierailija kirjoitti:
En muista enää missä maassa olin, kun hienoon hotelliin tuli tuollainen iltavalmistelu. Ihmettelin sitä. Aivan kuin itse ei osaisi laittaa sänkyä nukkumavalmiiksi.
Näin me suomalaiset just ajatellaan. Palvelun vastaanottaminen on kiusallista. Tekee muuten hyvää jumiutuneille aivoradoille välillä tehdä eri tavoin kuin tavallisesti, ja vaan tyytyväisenä istua ja katsoa, kun sua palvellaan monin pienin tavoin.
Hyvä palvelu Kämpissä.
Olen hyvin herkkä uninen soitin puhelimella receptioniin tilasin uuden matalan tyynyn ja korvatulpat.
Palvelu oli niin nopea että tuntu että ovelle koputettiin kun puhelun lopetin👏
Ne ottaa pois päiväpeiton
Avaa peitonkulman
Laittaa sun tohvelit sängyn viereen