Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon raskausmahasta ilman vatsalihasten tekoa?

Vierailija
15.03.2015 |

Sektio tehtiin 6kk sitten. Vatsalihaksia en voi tehdä, haava kipeytyy samantien (siis tulee niin kipeäksi etten voi kävellä). Olen ihan normaalipainoinen (160cm 50kg) mutta näytän siltä että edelleen raskaana. Pitäiskö laihduttaa? Ennen raskautta painon 47kg eikä ollut vatsaa. Vinkkejä?

t: epätoivoinen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pitää vain odottaa että voit tehdä niitä vatsoja! Ja ruokavaliolla voit myös auttaa asiaa. Itse (7kk synnytyksestä ja sama ongelma eli raskausvatsaa jäljellä vaikka lähtöpainoon enää pari kiloa) olen huomannut että kannattaa välttää liian hiilihydraattipitoist ruokaa, samoin herkkuja. Samoin vedän koko ajan vatsaa jopa tiedostomattomasti sisään, koska en haluaisi sen pullottavan niin pahasti kuin se luonnostaan tekee. Olen tosin lukenut tuon olevan hyödyksikin, sekin on eräänlaista vatsalihasten treenausta,'mutta sattuuko sinuun pienkin liike?

Olen itsekin harmissani tästä raskausvatsasta. Minulla oli nyt neljäs lapsi ja aiemmin vatsa palautui paremmin, kai se alkaa jo ikä tulla vastaan ettei niin äkkiä palaudu, olen kuitenkin jo reilusti päälle kolmekymmentä.

Vierailija
4/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä äskeiseen voi olla että ne muutaman ylimääräisen kilon pudottaminenkin auttaa asiaa, ainakin minulla mitä lähempänä paino oli lähtötasoa, sitä pienempi maha. Ja jo pari kiloa on vaikuttanut asiaan! Kannattaa siis kokeilla keventää nuo muutama kilo vielä.

Vierailija
5/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:54"]

Ja lisäyksenä äskeiseen voi olla että ne muutaman ylimääräisen kilon pudottaminenkin auttaa asiaa, ainakin minulla mitä lähempänä paino oli lähtötasoa, sitä pienempi maha. Ja jo pari kiloa on vaikuttanut asiaan! Kannattaa siis kokeilla keventää nuo muutama kilo vielä.

[/quote]

kiitos sulle, saat mutvielä uskomaan ettäse lähtee ;D

Vierailija
6/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankutus auttoi mulla, treenaa syviä varsalihaksia jotka ns. pitävät sisäelimet sisällä niin ettei maha pömpötä. Syvät vatsalihakset kannattaa muutenkin treenata kutoon ennen niitä pintalihaksia, ettei vahingossa treenaa vatsalihaksia erilleen, kun ne ovat mahan tieltä menneet sivuille. Toivottavasti auttoi :)

Vierailija
7/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele vaunulenkkejä. Pystytkö nostelemaan vauvaa, siis yli olkapäittesi tai noille korkeuksille. Ala tanssia vauvan kanssa ja jumppailkaa muutenkin sen mitä pystyt. Miksi se vatsa on muuten yhä kipeä? Kiristääkö arpi, oletko selvittänyt? Kyllä se vatsa lähtee, ehkä ne 3kg on siinä

Vierailija
8/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko belly banditista apua? Minä olen käyttänyt molempien raskauksien jälkeen belly bandittia ja maha on palautunut kauniisti, vaikka ekstranahkaa on jonkin verran.

Vierailija
9/11 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:05"]

Lankutus auttoi mulla, treenaa syviä varsalihaksia jotka ns. pitävät sisäelimet sisällä niin ettei maha pömpötä. Syvät vatsalihakset kannattaa muutenkin treenata kutoon ennen niitä pintalihaksia, ettei vahingossa treenaa vatsalihaksia erilleen, kun ne ovat mahan tieltä menneet sivuille. Toivottavasti auttoi :)

[/quote]

en pysty tekemään lankkua :/ tiedän kyllä se on tehokas..

ap

Vierailija
10/11 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö juoksemaan? Tuntui että itselläni vatsa kiinteytyi enemmän juoksemalla kuin vatsalihasten treenaamisella jumpassa.

Vierailija
11/11 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, jolle jäänyt pömppis! :( ja kohta vuosi synnytyksestä...
Voiko kierukka aiheuttaa alavatsan turvotusta? Kiusallinen vaiva kun näyttää koko ajan siltä kuin olisin taas 6kk raskaana....:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi