Ilahdutko joulukortista?
Vai ajatteletko sellaisen saatuasi, että lisää turhaa roskaa ja heität sen roskikseen saman tien?
Kommentit (20)
Kyllä ilahtuisin. Moneen vuoteen niitä ei ole oikeastaan tullut, tai ainakaan eivät ole ehtineet ennen joulua.
Kyllä ilahdun. En noita tietenkään säilö enää joulun jälkeen, mutta joulun ajan niitä kortteja on kiva pitää takan reunuksella näkösällä :)
En tykkää. Turhaa roskaa, ja ne kortti- ja postimerkkirahat voisi laittaa mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen.
Kyllä ilahdun, myös toisille lähetetyistä, koska kerään niitä.
Olen vaivaantunut mitä sille pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Turhaa roskaa, ja ne kortti- ja postimerkkirahat voisi laittaa mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen.
Mieluummin paikalliselle kissatalolle kuin Afrikkaan (suurin osa menee organisaation pyörittämiseen, loput hirmuhallitsijoiden tai sotilaiden hyväksi)
Ottaisin sen kortin mielelläni digitaalisena (s.posti, Somero tai tekstiviestillä jne) jotta sen voisi säästää kovalevylle. Tämä on nykyaikaista ja säästää luontoa. postin kantamat kortit menevät uuden vuoden jälkeen roskiin. N38
Vierailija kirjoitti:
Ilahdun. Laitan. Säilön.
Kiva katsella vuosien saatossa tulleita kortteja ja keneltä . Osa jo kuollut mutta muistoja jäänyt .
Ilahdun todella.
Kun muutin pari vuotta sitten pienempään asuntoon, heitin ne vanhat kuitenkin pois.
Lähetän kortteja jonkun verran tänäkin jouluna. Ovat persoonallisempia kuin tekstiviestit.
Kun lapset oli pieniä, askartelin heille korttikirjan: reiät reunaan ja nauhalla yhteen. He tykkäsivät kovasti ja halusivat keskustella keneltä kortti oli.
Ilahdun 🎄 Niille ihan oma paikka esillä loppiaiseen saakka. Nykyään säästän joulun jälkeen enää hienot itsetehdyt kortit.
Laitoin menee minulle tärkeille ihmisille mutaman joulukortin! Kortit on tänne päin kadoneet posti postin vältyksellä, mutaman toki saan. Ne ihmiset jotka postiti kortin minullekin laitoivat ovat kuoleita.Kaikihan menee F.B. kautta kortit onitelut. Olen ulkoistettu kaikesta elämä, koska en ole siellä missä kaikki ovat F.B.Kylä se välillä satukin ja kovasti. Jos todella tosi rakas ihminen huomioi juuri siellä ilmaset viestinät ja puhelut netissä,unohtaen minut! Koska en ole F.B.Ei älypuhelinta!Kun sitä sitten viellä kerotaan leuhkien minulle,Pitäisi henkilö mölyt mahassa! Ilahdun yhdestäkin kortista jos saan ?Sydämelläni lähetän itse kuitenkin posti postin kautta Joulua.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin sen kortin mielelläni digitaalisena (s.posti, Somero tai tekstiviestillä jne) jotta sen voisi säästää kovalevylle. Tämä on nykyaikaista ja säästää luontoa. postin kantamat kortit menevät uuden vuoden jälkeen roskiin. N38
No etkö voi skannata sitä vaikka puhelimellasi tai ottaa digikameralla kuvan?
Joillekin meistä tuotaa mielihyvää lähettää konkreettista postia. Älä kiellä sitä meiltä.
Kauniit kortit kelpaavat muistaakseni hyvin vaikka päiväkoteihin askartelumateriaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun avaat laitteesi, saastutat ja tuhoat luontoa enemmän kuin se yhden kortin tekemiseen käytetty puumassamäärä.
Todellakin ilahdun. Lähetän niitä myös itse. Just maanantaina pistin punaiseen koontikuoreen 18 joulukorttia ja kuoren postiin.
Minusta on mukavaa vielä saada joulukortti työnantajaltani, vaikka olen ollut jo monia vuosia eläkkeellä.
Lähetän myös heille joulukortit.
Kyllä ilahdun. Tykkään myös itse lähettää joulukortteja.