Rintojen kasvu?
Tämä ei ehkä ole oikea aihealue, mutta en löytänyt valikosta muutakaan. Laskettuun aikaan on pari viikkoa aikaa ja haluaisin ostaa valmiiksi imetysliivit. Onko teillä muilla rinnat kasvanut paljon vielä sitten kun maito nousee rintoihin? Eli kannattaako ostaa tässä vaiheessa liivit kasvunvaralla...?
Kommentit (4)
Ostin pari viikkoa ennen la yhtä kuppia isommat imetysliivit, kun ajattelin ja vinkkejä kuulleena, että ei kannata ostaa tyköistuvia. No, omalla kohdalla olisi - ne liivit oli just sopivat ensimmäisen viikon aikana synnytyksestä kun rinnat tosiaan oli kuin mitkäkin silikonipallot :D Mutta viikossa myös lähti ne raskauden aikana tulleet 10kg joten nyt ne imetysliivit on liian isot. Ja rintojen kokokin normalisoitui niistä ensimmäisistä päivistä. Toki ne päällä menee mutta.. :/ Kerkesin ostaa toisetkin, kun luulin että se koko oli sopiva. Vahingosta viisastuneena, pitää käydä tässä jonain päivänä liiviostoksilla! Reilu 3vkoa siis synnytyksestä.
Itellä on suunnilleen sama tilanne eli laskettuun aikaan pari viikkoa. Mulla on sairaalakassiin pakattuna parit liivit. Toiset on semmoiset toppimaiset Carriwellin Comfort -pehmoimetysliivit jotka on erityisesti yökäyttöön. Hinta ei ollut paha, jotain 11 euroa. Toiset on Anitan mikrokuitukankaiset kaarituettomat imetysliivit. Materiaalit on joustavia, joten niissä on kasvunvaraa sen nyrkin verran, mitä ainakin itselle liikkeessä suositeltiin näin etukäteen ostettaviin liiveihin.
Komppaan muita. Osta halvat " löllöliivit" alkuun. Kuukauden päästä synnytyksestä voit sitten ostaa kalliimmat ja tukevammat liivit. Isorintaisena olen pitänyt Anitan (en muista mallia) liiveistä. Anitalla on liivejä, jotka pitävät rinnat paikallaan portaita juostessa yms. Löllöliivit voikin sitten siirtää yökäyttöön. Itse olen tehnyt pomppimistestin liivejä sovittaessani. Jos pääsee rinnat hölskymään, niin liivit saa jäädä kauppaan. Tissien kun täytyy pysyä menossa mukana. :-D
Lila75 85f
jos ostat niin osta vaan yhdet tai kahdet ja vasta sitten lisää kun näet että minkä verran sinulla paisuvat.