Iittalan Taika-sarja, tykkäättekö?
Mulla on sinisenä mukeja, ostettiin joskus 15v sitten ja tykkään vieläkin.
Kommentit (11)
Samoin. Olen ostanut Klaus Haapaniemen isoja mukeja 2 kpl joka kuosia. Punaisesta en pidä(värinä muutenkaan). Muut tosi kauniita. En kyllästy.
Meillä on noita. Löytyy myös Klaus Haapaniemen sisustustekstiilejä, koska pidän hänen vähän epätyypillisestä suunnittelutyylistään.
Tykkään, isot lautaset ja mukit varsinkin miellyttää. Sininen ja punainen, todella kivoja, voimakkaita värejä. Ei minulla noita ole kuitenkaan, kun en tarvitse enempää astioita. Ehkä niille isoille lautasille voisi olla tarvetta.... :)
Mulla on täyssarja mustavalkoisena, tykkään kovin.
Tykkään niistä valkoisista/värikkäistä. Muutkin on kivoja, mutta olen kerännyt tuota väriä.
Jotenkin suttuinen painojälki, joten en tykkää
Iso mustavalkoinen muki löytyy, tykkään.
Minulla on punaisia mukeja , tykkään kovasti. Tykkään voimakkaista väreistä.
Tykkään punaisista, niitä on mukeina ja kulhoina, muita osia en halua. Ne valkoiset on kauniit myös (ei ne mustavalkoiset vaan toiset) . Tarkoitus oli ostaa sarjaa enemmän, nuo hankin joskus jostain k-kaupan keräilyjutusta. Astioiden laatu on kuitenkin aivan luokattoman huono. Mukeja oli alussa jotain 12 kpl muistaakseni, ainakin neljä oon joutunut heittämään roskiin reunakolhiintumisen vuoksi ja ensimmäiset kaksi ihan muutaman kuukauden käytön jälkeen.
Muki on kooltaan ihan hyvä, tosin mulle itelle vähän liian pieni, käytän kahvimukeina Arabian suuria vintage-mukeja, jotka n 1 dl suurempia
Teekupit ja mukit OK, mutta ruokailuastiat liian riemunkirjavia.
Mukeista tykkään, mutta koko astiastoa en huolisi.