Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lähtenyt työpaikasta eettisten ongelmien takia?

Vierailija
14.03.2015 |

Tai ei suoraan itse työhön liittyvien pahojen erimielisyyksien takia?

Olen esimiehen kanssa niin eri linjoilla asioista, että on aika tuskallista tehdä tiivistä yhteistyötä, melkein koko työajan nimittäin teemme kaiken yhdessä. Lisäksi tunnit ovat vähentyneet roimasti, joten tarvitsisin muutenkin toisen työpaikan jossa olisi enemmän tunteja.  Tämän nykyisen työn hyviä puolia on lyhyt työmatka ja se, että työvuoroissa on aina voinut joustaa puolin ja toisin joten esim. matkojen, lääkärikäyntien tms. suunnittelu on tosi helppoa. Nyt vaan ahdistaa liikaa esimiehen tyyli ja jutut. En viitsi tarkkaan kertoa ettei kukaan tunnista, mutta vähän kuin turkiksia vastustava joutuisi työkseen kuuntelemaan koko ajan turkiksia kannattavan propagandaa ja näkemään miten turkiksia tehdään vaikkei ne edes omiin työtehtäviin liittyisi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: joutuisi töissä kuuntelemaan, ei työkseen

Vierailija
2/3 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon voisi työtä tehdäkään siinä tapauksessa. Ikävää ollut huomata, miten tärkeästä alasta ja aiheesta otetaan kaikki hyöty irti, kusettamallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa hyvän tuloksen tehnyt firma piti yt-neuvotteluja. Näiden jälkeen päätin itse vaihtaa työnantajaa. Syitä oli myös muitakin, mutta tekopyhää firmoilta korostaa "eettisiä ohjeita" työntekijöille, kun johto menettelee noin työntekijöitä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi