Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä akateeminen/ei-akateeminen nainen?

Vierailija
13.03.2015 |

Sinä ei-akateeminen nainen, koetko akateemiset(yliopisto-tasoiset) miehet olevan oman tasosi yläpuolella?

Sinä akateeminen nainen, koetko ei-akateemiset (ammattikoulu yms.) miehet olevan oman tasosi alapuolella?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen akateeminen: aivan sama kumpi on mutta jos ei tiedä mistään mitään siis on tyhmä kuin saapas, niin ei jatkoon sellainen.

Vierailija
2/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe ylemmyyttä tai alemmuutta. Mies saa tehdä mitä haluaa, kuhan on onnellinen :) Toki keskustelemaan pitää pystyä muustakin kun autoista tms, mutta semmonen perusmukava/fiksu mies ei oo paljon vaadittu.

T: ei akateeminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amk-nainen ja työskentelen yliopiston käyneiden miesten kanssa. Vaikka koulutusta arvostan, näiden kollegojeni lantut ei leikkaa siinä määrin että ainakaan heidän alapuolelleen itseni rankkaisin. No tosin ovat Hankkenilta, lasketaanko heitä...

Vierailija
4/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen nainen kuittaa. En koe että olisin ei-akateemisen miehen yläpuolella, akateeminen ura ei vaan millään ole kaikkien juttu. Silti koen kuitenkin että juttu sujuu helpoimmin muiden akateemisten ihmisten kanssa, usein on mukavaa yrittää puhua akateemisista jutuista vaikka perus juttelutkin sujuu ihan normisti multa. Arvostan ihmistä jonka kanssa voi puhua syvällisemminkin, mutta niitä löytyy kyllä ei akateemisilta uriltakin (ja tunnen useamman ihmisen omista opinahjoistani joiden puheet ovat kuolettavan turhia ja tylsiä).

Eli enemmän on kiinni yhteensopivuudesta. Akateemisilla miehillä, kuten poikaystävälläni, vain tuntuu olevan enemmän samja elämäntavoitteita ja kiinnostuksenkohteita.

Vierailija
5/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:14"]

olen akateeminen: aivan sama kumpi on mutta jos ei tiedä mistään mitään siis on tyhmä kuin saapas, niin ei jatkoon sellainen.

[/quote]

+1

T. akateeminen

Vierailija
6/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ei-akateeminen (AMK), mutta tuleva maisteri muutaman vuoden päästä. Minulle on erittäin tärkeää, että mies arvostaa koulutusta ja kouluttautumista. En tästä syystä ole koskaan ollut kiinnostunut muista kuin yliopistossa opiskelleista.

Puoliso on akateeminen, ollut jo viimeiset 17 vuotta. Jos tulisi ero, joutuisin aivan varmasti etsimään miestä ihan eri kriteereillä kuin 17 vuotta sitten - nelikymppinen nainen ei takuulla enää löytäisi 'musikaalista, akateemista, huumorintajuista miestä, joka on hyvästä suvusta, pitää koirista, tykkää matkustelusta ja ja ja..'

Vierailija
7/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin taso? Mulle tärkeintä on ihmisen toiminta elämässä, ei koulutus. Mä en vieläkään pääse siitä yli, että maisterinainen luuli saavansa asuntovähennykset ja matkavähennykset suoraan puhtaana käteen. Eikö se osaa laskea verojaan? 

Vierailija
8/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:36"]

Mikä hemmetin taso? Mulle tärkeintä on ihmisen toiminta elämässä, ei koulutus. Mä en vieläkään pääse siitä yli, että maisterinainen luuli saavansa asuntovähennykset ja matkavähennykset suoraan puhtaana käteen. Eikö se osaa laskea verojaan? 

[/quote] Tässä selvästi ei-akateeminen :D

Vierailija
9/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenakateeminen potenssiin kolme. Mulle on törkeää, että mieheni on tasaveroinen kumppani, älykäs, utelias ja isoja kokonaisuuksia ymmärtävä. Osaan myös nähdä tämän ihmisestä tietämättä, millainen koulutus hänellä on. Kun menin mieheni kanssayksiin, oli ihan selvä, että hän on avoin ja tiedonhaluinen ja utelias, tulossa fiksuksi ihmiseksi, mutta ei akateemiseksi. 

Vierailija
10/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku nainen ajattelee minusta koulutukseni perusteella. Terv. Mies/ KTM

Vierailija
11/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:36"]

[/quote] Tässä selvästi ei-akateeminen :D

[/quote]

Opiskelija.

Vierailija
12/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:09"]

Sinä akateeminen nainen, koetko ei-akateemiset (ammattikoulu yms.) miehet olevan oman tasosi alapuolella?

[/quote]

En koe, mutta usein he kokevat alemmuutta ja siitä syntyy ongelmat.

Vierailija
13/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka nainen ois takametsän torpasta, kunhan on fiksu, akateeminen, kaunis, seksikäs ja varakas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan