Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi reaktio, jos laittaisit kaikille kerrostalonaapureillesi joulukortin?

Vierailija
08.12.2021 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saisin yhden tai kaksi korttia naapureilta, mutta suurin osa ei varmaankaan reagoisi millään tavalla, ainakaan minun nähteni. Joku voisi itsekseen ihmetellä, että mitä minä oikein meinaan.

Vierailija
2/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain aloituksessa komiikkaa, mutta jos se olisi teille ihan normaalia ja kaikki tietäisivät kenestä on kysymys, sekin on ok. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs minä sen tiedän, kun en ole neljän vuoden aikana puoliakaan nähnyt?

Vierailija
4/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen tervehdys surkein naapuri ikinä ja nimettömänä luukusta sisään!

Vierailija
5/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä he ovat mahtaneet sinulle tehdä...

Vierailija
6/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan tulis niin että huuli heiluu

Vierailija
7/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut monena vuonna yhdeltä naapurilta. Lähinnä outoa, koska emme ole muutoin tekemisissä. Eri asia jos juteltaisiin jostain muusta kuin säästä ohimennen.

Vierailija
8/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä he ovat mahtaneet sinulle tehdä...

Söi meidän kissan.

Vierailija
9/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut monena vuonna yhdeltä naapurilta. Lähinnä outoa, koska emme ole muutoin tekemisissä. Eri asia jos juteltaisiin jostain muusta kuin säästä ohimennen.

Entä jos hän tosiaan laittaa koko naapurustolle.

Vierailija
10/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

tässä on nyt sellainen stringit kuva itsestäni tonttulakki päässä ja russinat tanassa, miten olis?

Vierailija
11/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yön hiljaisina tunteina jakamassa omassa rapussani kaikille lahjakortit. En tiedä tietääkö kukaan tarkalleen kuka niiden taustalla on mutta ne joiden kanssa asia on tullut puheeksi ovat olleet iloisia ja se on tarkoituksenikin.

Vierailija
12/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn yön hiljaisina tunteina jakamassa omassa rapussani kaikille lahjakortit. En tiedä tietääkö kukaan tarkalleen kuka niiden taustalla on mutta ne joiden kanssa asia on tullut puheeksi ovat olleet iloisia ja se on tarkoituksenikin.

Oletko nyt tosissasi? Lahjakortin, siis rahaa koko rapulle? Ja nimettömänäkö? Kerropa vähän lisää.

Vierailija
13/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt tosissasi? Lahjakortin, siis rahaa koko rapulle? Ja nimettömänäkö? Kerropa vähän lisää.

Olen tosissani. Annan jouluisin koko rapulle rahaa lahjakorttien muodossa nimettömänä. En tiedä mitä muuta sanoa asiasta kuin sen että vaikka taloudellinen tilanteeni on muuttunut ja nykyään on ylimääräistä rahaa en ole unohtanut saati muuttunut sisimmässäni ja haluan antaa omistani nyt kun se on mahdollista, nimettömänä koska haluan jäädä tänne jatkossakin.

Vierailija
14/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin tasavarmasti jonkun stalkkerin ja jonkun yli-innokkaan rupattelijan vaivoikseni. Mahdollisesti joku kuvittelisi minusta vielä kaveria. Juu, en ole kovin sosiaalinen naapureille.

Vierailija
15/15 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä iso hämmästys, kun asun omakotitalossa, asunut jo 17 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi