Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun ehdotin jouluksi esipaistettua kinkkua

Vierailija
08.12.2021 |

...säästyisi se uuni ja KOKO TALO kinkun hajulta. Esipaistetun voi lämmittää aattona just ennen ruokailua...mutta ei kelpaa herralle. Voi nyt taas...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehelles et jättää sen sian eli sut!

Vierailija
2/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kinkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeassa!

Vierailija
4/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...säästyisi se uuni ja KOKO TALO kinkun hajulta. Esipaistetun voi lämmittää aattona just ennen ruokailua...mutta ei kelpaa herralle!

Taas menee yli ymmärryksen! Miksi kinkku ei saisi haista kinkulta? Eiköpä se tuoksu liene yksi kinkun parhaista ominaisuuksista?

Vierailija
5/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sulla vissiin mainittavaa vaimo-osaamista.

Vierailija
6/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkun tuoksuhan on se paras juttu. Itse en välitä kinkusta, mutta se tuoksu kuuluu jouluun. Onneksi mies ja lapset syövät aina joka joulu koko kinkun, niin itse voin vain nauttia tuoksusta.

Vierailija
7/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kypsät kinkut eivät ole nähneetkään joulukinkkua, ei jatkoon. Miehesi on oikeassa, Ap.

Vierailija
8/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama syötkö vuohipukin vai possun vai lampaan vai kaneja yhtä samaa kuollutta elukkaa ne on ja ulostuu vessanpyttyyn. Kyllä niissä kaikissa on elukoitten taudit hullun lehmän taudit ja muut ,kun on pitkä kypsennys aika bakteerit kuolee. Yhtä paljon on lepakko Sars viruksia lintu flunssaa ankoissa kuin kanoissa kuin lampaissa hullua lehmää ja lehmissä sorkkatauteja ,äyriäisissä hepatiittia ja salmonellaa vasikoissa karitsoissa yersiniaa. Yhtään et voi tietää mitä matoja saat kaloista. Ihan turhaa vetää noita 2000 vuotta ennen Kristusta juttuja enää nykyaikana kun tiede on kehittynyt.

Vierailija
9/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui. On teillä kyllä ihmeellisiä kumppaneita. ÄO varmaan jotain 80.

Vierailija
10/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan; mies ei kuitenkaan itse paista kinkkua vaan olettaa sinun tekevän sen.

Vierailija
11/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kinkkuhan syödään kylmänä. Miksi se pitäisi ennen ruokailua lämmittää ja mikä ihmeen esipaistettu?

Vierailija
12/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku suuttuu siitä että joku ehdottaa esipaistettu kinkkua, niin ollaan lapsellisuuden tuolla puolen. Aikuiset keskustelee tuollaisista asioista. 

Vierailija
13/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kalkkunaa ei ole kenenkään pakko syödä se on maapallon rumin lintu. Munista ja majoneesissa voi saada salmonellan ja juomavesistä giargiaa tai noro viruksen. Mikä yleensä haisee elukoissa on niiden kusi ja paska kun laiskat eläinhoitajat ei viitsi puhdistaa niiden juoma astioita eikä jätöksiä. Rehuissa voi jo olla joku kalajäte tai teurasjäte tauti kun nämä karjaelukat syö heiniä eikä mitään teurasjätettä !

Vierailija
14/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ortodoksikirkon Sofia keskuksessa myydään ihan fasaaneja ja lammasta myös kaloja ja kinkku siinä sivussa. Fasaani on kasvatettava lintu siinä kuin ankat kanat ja hanhet. Jokainen syö lintu- flunssansa omalla vastuullaan. Thaimaasta tuodaan Suomeen kanoja ja kaloja lepakoita ja apinoita sikoja vastuu on syöjillä myös kiinalaisessa ravintolassa vastuu on sillä joka syö raakaa lohta tai niiden ankkoja.

Vierailija
15/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä syö se ulostuu ja kumpikin kuolee kuitenkin niin elukka kuin ihminen. Yksikään ruohonsyöjä ei ole tänne jäänyt.

Vierailija
16/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kotisi valkoinen,kliiinisen laitoksen valkoinen. Hajuton mauton siis SUOMALAINEN. Ahh ruuantuoksu ei minulla on allergia ja olen muuten lepsphomppelitranssekapuolinen sekä sekopäinen NYKYIHMINEN.

Vierailija
17/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on esipaistettu kinkku? Tarkoitatko siis valmiskinkkua?

Harvoin löytää valmiskinkuista samanlaista kuin mitä saa itse paistaen, ne ovat paljon vetisempiä yleensä. Kauppahallista ostin viime vuonna valmiita kinkkusiivuja kyllä, mutta niitä en ostanutkaan kun todella pienen paketin, meillä kun ei kinkkua oikein enää kulu. Mutta tämä oli siis kyllä yhtä hyvää kuin itse paistettu Kalliiksi tulisi ostaa kyllä tuolla tyylillä koko jouluksi iso määrä kinkkua koko perheelle.

Vierailija
18/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, joulukinkun meinaat viedä miehen suusta! Ettäs kehtaat! 

Kinkun tuoksu jouluaattoaamuna on ihan parasta, siitä tietää heti että nyt on joulu alkanut <3 Kerran vuodessa kun tuota herkkua saa, niin kyllä pitää saada ihan oikeaa eikä mitään huijauskinkkua.

t. N29

Vierailija
19/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poro ja peura on monen pöydässä jouluna ja arkena.

Vierailija
20/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomuus ja laiskuus paistaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan