paras musagenre?
Itse tykkään tällä hetkellä eniten suomiräpistä. Gangstamenosta. Välillä vaihtuu sitten aivan muihin tyylilajeihin. @junkmail
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:58"]En osaa sanoa mitään tiettyä genreä, varmaan kaikista kun löydän jotain kuunneltavaa. En ole ikinä tajunnut sitä, että kuunnellaan vain jotain tietyn tyylistä.
[/quote]
Täällähän kysyttiin suosikkigenreä eikä "mitä yhtä ja ainoaa genreä kuuntelet" Miksi aina vedetään mutkat suoriksi eikä ymmärretä selvää tekstiä?
Mikä pointti tuossa rapissa on? Yleensä aiheet samoja ja toteutuskin aika sama.
Vaihtoehtorock ja sellanen plim plom elektromusiikki jota ei kannata soittaa bileissä.
Hard to be an ernu.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:58"]En osaa sanoa mitään tiettyä genreä, varmaan kaikista kun löydän jotain kuunneltavaa. En ole ikinä tajunnut sitä, että kuunnellaan vain jotain tietyn tyylistä.
[/quote]
Kai sullakin jo lemppari silti on?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:07"]Mikä pointti tuossa rapissa on? Yleensä aiheet samoja ja toteutuskin aika sama.
[/quote]
Kai se on jotain miehistä uhoa. Vähän niinkun metalli. Mielestäni molemmissa on jotain samaa ja molemmat on ainakin Suomessa ne genret mitä miehen "pitää" kuunnella tai ei oo äijä.
Itse olen nössö nainen ja tykkään suomalaisista räppäreistäkin vaan Paperi T:stä joka ei aina laula niistä samoja sossun asiakas, huumeet ja rikollisuus teemoja.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:07"]Mikä pointti tuossa rapissa on? Yleensä aiheet samoja ja toteutuskin aika sama. [/quote] Kai se on jotain miehistä uhoa. Vähän niinkun metalli. Mielestäni molemmissa on jotain samaa ja molemmat on ainakin Suomessa ne genret mitä miehen "pitää" kuunnella tai ei oo äijä. Itse olen nössö nainen ja tykkään suomalaisista räppäreistäkin vaan Paperi T:stä joka ei aina laula niistä samoja sossun asiakas, huumeet ja rikollisuus teemoja.
[/quote]
Joo rapin sanoma on aika alakuloinen tai jopa masentunut. Ei ole mukava kuunnella.
Metalli on kyllä melodisempaa ja mahtipontisempaa kuin rap.
Hevi ja punkki. POP on lyhenne, joka tarkoittaa "poppi on paskaa", joten se ei tähän topikkiin kuulu.
klassinen ja jotkut soundtrackit (videopelit, leffat...) :)
Dubstep. Sen tahdissa on hyvä piikittää pukkarissa. T:marlena
Neo soul; Maxwell, D'Angelo jne...
contemporary country