Näin söin tänään - arvaa painoni!
Aamu: AB-piimää ja mehukeittoa 2 dl, kuppi kahvia, 2 riisikakkua juustolla
Välipala: banaani ja Profeel-proteiinijuoma
Lounas: Kasvissosekeitto, 2 perunarieskaa graavilohen ja kurkkuviipaleiden kanssa
Välipala/kahvi: kuppi kahvia, pala täytekakkua
Iltapala: 2 karjalanpiirakkaa kalkkunaleikkeellä ja juustolla, lasi punaviiniä
illalla: kourallinen (8-10 kpl) irtokarkkeja
Ihan normaali päivä ruoan suhteen. Täytekakkua en ehkä olisi muuten syönyt, mutta töissä oli tarjolla. Treenaan 2-3 kertaa viikossa salilla tai jumpassa. Arvaa painoni?
Kommentit (7)
72 kg.
Riisikakut on täysin turhia.
Aika hirveää mässytystä oli tänään ja pelkään, että painoni tätä menoa nousee. Noita ei niin hyviä hiilihydraatteja tulee syötyä paljon suhteessa proteiineihin. Vastaus on vähän yli 60 kg, toistaiseksi.
Ap, N 35 v.
Just laskeskelin, että joskus syön vastaavia määriä päivän aikana - ja silloin laihdun, mitä en todellakaan halua. Toi on nimittäin aika vähän, ja mä oon valmiiksi tämmöinen luikku. 53kg/170cm.
Aika samat määrät ja samat ruuat muutenkin olisin voinut syödä (tai en tiedä mitä laitat kasvissosekeittoon? Mulla perunaa, porkkanaa, purjoa, bataattia välillä, linssejä ja koskenlaskijaa, eli hyvin ruokaisa). Itse painan 50-55, pituus vähän päältä 160. Enne painoin enemmän, nykyään liikuntaa viidesti viikossa ja pikkuisen on paino keventynyt. Olisin heittänyt siis 55kg..
85kg