Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erota rikkomatta toisen sydäntä? :(

Vierailija
10.03.2015 |

Olen siis seurustellut kaikinpuolin ihanan ja kiltin miehen kanssa nyt jo kuusi vuotta, niistä neljä olemme olleet kihloissa.

En suoraan sanoen tiedä, miksi ikinä aloin seurustelemaan hänen kanssaan. Hän on toki ihana ja kiltti ja uskollinen, mutta jokin hänessä ei vain iske..ei ole ikinä iskenyt.

Olen aika alusta asti vähä väliä miettinyt, että haluan erota ja lähteä, en vain ole ikinä saanut jätettyä tätä miestä. Olemme olleet eron partaalla useita kertoja ja aina tämä mies saa minut jäämään.

Sanoo rakastavansa minua yli kaiken, mutta kun minä en tunne enää yhtään mitään mitä pitäisi tuntea.

En kestä ajatusta siitä, että mies romahtaa täysin ja joudun näkemään hänet surullisena. Miten ihmeessä pääsen tästä miehestä eroon ilman, että hänen sydämensä särkyy?

Olen tosissani miettinyt jopa, että järjestäisin hänet yhteen jonkun ihanan naisen kanssa, näin epätoivoinen olen :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista reiluin tapa jättää on että kerrot hänelle rehellisesti että haluat erota. Olet ollut hänen kanssaan pitkään: hän ansaitsee tulla kohdelluksi niin oikein kun tilanteessa mahdollista, ilman mitään kepulikonsteja.Ei ole mukavaa tapaa jättää, kaikista paras jos sen hoitaa asiallisesti.

Vierailija
2/4 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:22"]

Kaikista reiluin tapa jättää on että kerrot hänelle rehellisesti että haluat erota. Olet ollut hänen kanssaan pitkään: hän ansaitsee tulla kohdelluksi niin oikein kun tilanteessa mahdollista, ilman mitään kepulikonsteja.Ei ole mukavaa tapaa jättää, kaikista paras jos sen hoitaa asiallisesti.

[/quote]

Meillä on muutaman kerran ollut tämä tilanne, että ollaan oltu eroamassa ja olen puhunut suuni puhtaaksi, mutta jotenkin hän on joka kerta saanut minut jäämään tähän suhteeseen :( ja tiedä, ettei tämä ole reilua miestäni kohtaan :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät joskus jonkun, joka "iskee". Se sattuukin olemaan k*sipää, ja sitten on tätä entistä ikävä. Elämä ei ole elokuvaa ja räiskyviä tunteita.

Vierailija
4/4 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat ilmiselvästi jännä miestä. Onneksi niitä on kaikki kuppilat ja juottolat täynnä eli mahdollisuudet löytää sellainen on suuri.