Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvaako av sinulle sosiaalisia suhteita?

Vierailija
10.03.2015 |

Minulla taitaa olla vähän niin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla ei ole muita suhteita, kuin tämä suhteeni av-mammoihin.

Vierailija
2/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Mulla on tosi vähäinen sosiaalinen elämä, osin omista haluista johtuva ja av-mammojen kanssa keskustellessa tuntuu vähän, että ois oikeestiki jotain sosiaalista elämässä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa. Olen aika omaehtoinen ihminen, enkä esimerkiksi kestä yhtään facessa roikkumista, niin että siellä on joku rupattelutuulella vaikka minä en ole, joten käytän facea hyvin harvoin ja soittelen yleensä kavereille kuulumiset. Mut nytkin teen esseetä, ja käyn tässä välillä täällä juttelemassa, että saan pieniä "kahvitaukoja". Täällä on suorastaan hyvää seuraa, en ymmärrä miksi tätä palstaa morkataan.

Vierailija
4/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, korvaa. Oikeita ystäviä on aikuisena vaikea saada ja oma mies on vähän tylsää keskusteluseuraa eikä lastenkaan jutut aina innosta. Täällä tuntee hetken olevansa vertaisten kanssa :-D.

Vierailija
5/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikaisemmin ajatellut asiaa, mutta kyllä varmaan. Asuin monta vuotta parin kämppiksen kanssa, ja silloin tuli melkein joka ilta kotona höpöteltyä "turhista" jutuista, tosi-tv:stä, julkkiksista ja miksei joskus politiikastakin yms. Nyt asun miehen kanssa ja vaikka meilläkin juttua riittää niin eipä hänen kanssaan juuri voi esim. blogeista jutella. On mulla ystäviäkin, nuo entiset kämppiksetkin muun muassa, mutta silloin kun nähdään niin eipä siinä ehkä ehdi kaikkia näitä kiinnostavia keskustelunaiheita käydä läpi :)

Vierailija
6/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mies ei aina jaksa kuunnella spekulointiani

Vierailija
7/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:54"]Joo, mies ei aina jaksa kuunnella spekulointiani
[/quote]

Just näin.

Vierailija
8/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.
Minulla ei ole ystäviä ja omaiset kaukana. Aina yksin lasten kansa 4 seinän sisällä.
Niin kiva lukea kaikkien kaikkia mitä maailmassa tapahtu täällä palstalla.

Vierailija
9/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä korvaa. Nykyään juoksen puolet vähemmän panoringeissä spermaämpärinä :)

Vierailija
10/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Vauvan kanssa kotona. Yritän pitää mielessä, että anonyymi randomien urpot mielipiteet eivät ole totta oikeassa elämässä ja että minun tapani olla äiti ei ole saatanasta, vaikka se poikkeaakin suurilta osin palstan luomasta täydellisestä kasvattajasta ja äitihahmosta.

Vierailija
11/11 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, valitettavasti. Ei nyt ihan laatuseuraa ehkä, ainakaan aina. Hyvin tässä on toistaiseksi porskutettu, vaikka sosiaalinen elämäni koostuu av-mammoista. Oi voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan