Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en halua miestäni enää

Vierailija
10.03.2015 |

Olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta, välillä on ollut haluttomia kausia ennenkin mutta nyt seksi mieheni kanssa suorastaan puistattaa. Vain vaivoin saan pakotettua itseni seksiin, n. kerran viikossa. Minua inhottaa ajatuskin seksistä mieheni kanssa ja kaikki kaksimieliset vihjailut yms. ärsyttää. Tämä on kestänyt jo vuoden eikä loppua näy. Muita miehiä haluan kyllä, en kuitenkaan ole miestäni koskaan pettänyt enkä aiokaan. Tarkoittaako tämä että on aika erota? Mies tuskastuu kun ei saa riittävästi ja minä, kun joudun pakottaa itseni seksiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut epäillä tunteitani viime aikoina, koska miehen vihjailut tuntuu samalta, siis yhtä iljettävältä, kuin jos esim. joku sukulainen vihjailisi. Muuten menee ihan ok, viihdyn kyllä miehen seurassa ja tykkään tehdä asioita hänen kanssaan. Seksi vaan todellakin tuntuu äärimmäisen epämiellyttävältä hänen kanssaan vaikka en muute haluton olekaan. Ap

Vierailija
2/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olette vain kavereita miehesi kanssa. Onko miehesi pettänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni ole pettänyt. Ap

Vierailija
4/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihe, joka menee ohi. Viettäkää aikaa yhdessä ilman minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä. Katsokaa elokuvia, pelatkaa, käykää lenkillä, jutelkaa.

Vierailija
5/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetty on, mutta mies tuskastuu parissa viikossa sietämättömäksi. Olen yrittänyt selittää että tämä vaatii aikaa, mutta miehen mielestä viikko on jo pitkä aika. Olemme siis puhuneet haluttomuudestani mutta sitä en ole sanonut että haluan kyllä muita, hänen kanssaan vain ei seksi sytytä. Ap

Vierailija
6/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi. En ainakaan itse haluaisi olla naisen kanssa jota seksi puistattaa kanssani.

Vierailija
7/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäis ottaa susta etäisyyttä. Mutta mitenkäs sä saat sen ottamaan etäisyyttä kertomatta totuutta? Ja siis etäisyyttä pitäisi ottaa siksi, että se saisi sinut taas näkemään miehesi erillisenä ihmisenä, joka voisi myös lähteä. Parisuhteessa olisi hyvä välillä havahtua siihen, että siinä ei ole kummankaan pakko olla.

Vierailija
8/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muuten suhde kunnossa? Eli onko tunnepuoli ok? Tunnetko kuitenkin rakastavasi miestäsi? Seksiä ei kannattaisi minusta harrastaa ihan vaan siksi, että niin on tapana. Kyllä siinä pitäisi olla lämpimiä tunteita mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi