16 vuotias poikani
Tuli viinalle haisten ja humalassa kotiin. Olen aina pitänyt kiinni ikä rajoista. Ei ole saanut katsoa k18 leffoja kotona eikä ole koskaan saanut juoda alkoholia. Maistanut sormenpäällä. Olen järkyttynyt miksi poika edes haluaa juoda itsensä siihen tilaan. Mitä teen ? Puhunko hänelle vai Annanko olla
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:02"]Ehkä siksi kokeili kun olet kaiken häneltä kieltänyt noin fanaattisesti.
[/quote] olen antanut maistaa joka juomaa mitä on halunnut mutta max . Ruokalusikallisen. On siis maistanut monia eikä koskaan ole ilmaissut kiinnostustaan humala tilaan tai alkoholiin
Ei meilläkään 16-vuotias ole saanut katsoa K18-elokuvia. Joitain pelejä on kyllä pelannut, mutta me vanhemmat emme niitä ole hankkineet (eikä se nyt sinänsä mikään selitys ole.)
On saanut maistaa kotona olutta ja siideriä, viskiä, jallua ja konjakkia. Ei ole vielä ikinä tullut humalassa kotiin, kun ei juuri misään koskaan käykään. Kaverillaan pelaamassa pleikkaria tai rassaamassa mopoja, tai sitten notkuu tyttöystävänsä kanssa.
Terv. äiti, joka itse veti ekat perskännit 13-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:02"]Ehkä siksi kokeili kun olet kaiken häneltä kieltänyt noin fanaattisesti.
[/quote] olen antanut maistaa joka juomaa mitä on halunnut mutta max . Ruokalusikallisen. On siis maistanut monia eikä koskaan ole ilmaissut kiinnostustaan humala tilaan tai alkoholiin
[/quote]
Luulitko, että ilmaisisi kiinnostuksensa sinulle? Hyvä juttu kuitenkin, että tuli kotiin.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:02"]Ehkä siksi kokeili kun olet kaiken häneltä kieltänyt noin fanaattisesti.
[/quote]
Luulitko, että ilmaisisi kiinnostuksensa sinulle? Hyvä juttu kuitenkin, että tuli kotiin.
[/quote] kyllä. Se on hyvä juttu että selvisi kotiin, mutta olen hieman järkyttynyt kun en osannut epäilläkkään tuommoista. En sanonut pojalle mitään kehotin vain nukkumaan, mutta mielessä kummittelee jos tämä on pojalle arkipäivää
Ehkä siksi kokeili kun olet kaiken häneltä kieltänyt noin fanaattisesti.