Jos ex:stäsi tulisi lottovoittaja...
...niin ottaisitko yhteyttä? "Moi, muistatko mut...?"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030919304803_uu.shtml
Ihmetyttää muutenkin tuo ihmisten katkeruus ja kateus lottovoittajia kohtaan. Ja se, että kehdataan kerjätä rahaa. Hyi vittu!
Kommentit (19)
Mä ottaisin, se on mulle velkaa, mutten ole raaskinut niitä siltä periä. Ehkä lottovoitosta saattaisi saadakin maksettua, vaikka muuten olen jo heiluttanut hyvästit niille rahoille.
Olen tekemisissä muutaman exän kanssa. Luulen että jos saisivat miljoonia, saattaisivat muistaa muakin.
Exäni on jo lottovoittaja, koska sai olla hetken minun kanssani :D. Olin varmaan parasta mitä hänen surkealle elämälleen on koskaan tapahtunut. Jälkeenpäin hän on mennyt taas kovasti alaspäin.
Ihan sama vaikka ex voittaisi miljardin. Hakattavaksi, raiskattavaksi ja vahdittavaksi en enää mene mistään hinnasta. Rahakaan ei tee sairaalloisen mustasukkaista narsistia yhtään houkuttelevammaksi.
Mutta joo, aika läpinäkyvää ja naurettavaa lirkutella entisen perään heti kun hän vaurastuu. Aitoa rakkautta, juu uskotaan :)
Jos eron yhtenä perimmäisenä syynä on ollut riidat rahasta, erimielisyydet elintason odotuksista ja sellaisesta, niin mikä jottei järkyttävän iso lottovoitto voisi tollasta suhdetta pelastaa ainakin väliaikaisesti.
Omaa suhdetta hiertää tällä hetkellä se, että olen mielestäni meistä se kunnianhimoisempi, mies tyytyy vähempään, mutta hän on meistä ainut, joka lottoaa. .. :D
Ehkä ne exät vaan onnittelivat, mutta tolla tyypillä on vähän noussut hattuun.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 13:07"]
Ehkä ne exät vaan onnittelivat, mutta tolla tyypillä on vähän noussut hattuun.
[/quote]
Juu ja ihan rakkaudesta 20+ muijat menee naimisiin vanhan rikkaan miehen kanssa. Kyllä se raha houkuttaa enemmän kuin moni nainen suostuu myöntämään.
Käynyt omalle kohdalle n.puolivuotta eron jälkeen mut enpä ajatellu muuta kun et eipä tarvi murehtia miten pärjää, kun olin lähtevä osapuoli.
Se on niin hirviö että mikää summa rahaa ei saisi mua takaisin suhteeseen sen kanssa.
Ollaan yhteyksissä koko ajan koska meillä on yhteisiä lapsia. Hänen lottovoittonsa ei hetkauttaisi minua yhtään, toki olisin onnellinen hänen puolestaan. Tulen toimeen omilla rahoillani ihan hyvin.
Ei mitenkään läpinäkyvää ottaa yhteyttä päävoiton jälkeen. :D Moii, mitä kuuluu? Katsoisin piruuttani mihin kaikkeen suostuu sängyssä ja dumppaisin sitten.
Mä en voi käsittää tota. Jos suhde on päättynyt niin se on päättynyt. Kerrassaan säälittävää alkaa kerjätä toista takaisin saati kerjätä sitä rahaa toiselta, ei ne ole kenenkään muun kuin sen voittajan rahoja. Ja tarvitseeko tuollaisessa tapauksessa edes miettiä kiinnostaako sitä kerjääjää ihminen vai rahat...
Mä en edes tietäisi siitä, ei olla missään tekemisissä. Enkä ottaisi yhteyttä vaikka tietäisin. Ei se rahasumma asioita miksikään muuttaisi, homma on taputeltu jo hyvistä syistä eikä jatkoa ole tai tule, ei suhteessa tai ystävinä, ei edes rahan takia :D
Näin ne tonki ex heilat ois tänne kirjottanee, mutta nopeesti se mieli muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:26"]Näin ne tonki ex heilat ois tänne kirjottanee, mutta nopeesti se mieli muuttuu.
[/quote]
Mä olen ainakin jo uudessa parisuhteessa ja vaikka en olisi niin en mä ole rahan perään. Enkä etenkään exieni, ne suhteet on jo loppu ihan hyvästä syystä.
Mun exällä oli silloin jo monta miljoonaa kun seurusteltiin mutta ei hänessä muuta hyvää sitten ollutkaan. Harmi etten heti huomannut.
Mun ex on miljonääri ihan oman työnsä kautta, siltikään ei veetuta että se on ex:) siihen oli syynsä miksi se on ex ja ne samat syyt on edelleen olemassa vaikka sillä rahaa onkin.