Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset ovat psykologian aineopinnot?

Vierailija
08.03.2015 |

Engl. kirjallisuutta ilmeisesti paljon. Onko kursseissa kovat vaatimukset? Onko joku nuo suorittanut? Olisin kiitollinen kaikista kommenteista, koska harkitsen aloittavani avoimessa nuo, mutta emmin, ovatko liian vaativat näin työssäkäyvälle...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorittanut. Samat aihepiirit kuin peruskursseissa, mutta kiinnostavampaa. Ei ole mielestäni sen vaikeampaa tai työläämpää kuin peruskurssit. Englanninkieliset kirjat oli jo perusopinnoissa, joten ei sen suhteen muutosta.

Vierailija
2/7 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta opiskelusta on jo aikaa ja toisaalta vaatimukset ja sisällöt vaihtelee tiedekunnittain joten tarkemmin vähän hyödytön minun selostaa.Mutta jos asia kiinnostaa ja englanninkieli taipuu kohtuullisesti,rohkaisen kyllä aloittamaan opiskelut :).Ei psykologia sen kummempaa asiana ole kuin muukaan ja rankkuuden/vaativuuden kokeminen on niin yksilöllistä että vaikea on ulkopuolisen ottaa kantaa,tekemällä parhaiten selviää onko opinnot sinua varten :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ilmeisesti jo suorittanut peruskurssit? Jos ne sujui työn ohella, niin ei mitään ongelmaa näidenkään kanssa.

Vierailija
4/7 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta päästä opiskelemaan psykologiaa.

Vierailija
5/7 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:23"]

Vaikeeta päästä opiskelemaan psykologiaa.

[/quote]

Onko? Olen itse kans haaveillut psykologian opinnoista... Teen nyt sh:n töitä, mutta haluaisin vielä joskus yliopistoon opiskelemaan.

Vierailija
6/7 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on aika monta jaksoa: 1) Kallonkutistuksen perusteet, 2) Kallonkutistuksen perustavaa laatua olevat periaatteet, 3) Kallonkutistuksen teoreettis-metodologiset pääkategoriat lisähuomautuksineen, 4) Miten sovellan kallonkutistusta koskevan tieteellisen tiedon kutistettavaan kalloon.

Juu, ja nuo on englanniksi ja saksaksi osin, ja paljon muuta mukavaa!

Vierailija
7/7 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä? Upitan nyt kuitenkin varalta.