perkele miehet nyt tulkaa iskemään!
Olen kaunis ja mukava sinkkunainen mutta olen raskaana.
Kaipaisin edes juttuseuraa tai kevyttä flirttiä, seksistä nyt puhumattakaan.
Ennen raskaaksi tuloa miehiä oli kokoajan jonoksi asti yrittämässä.
Nyt kaikki pelkäävät että pakotan heidät isäksi lapselleni. Ei, lapsella on oma isä. :)
Hitto inhottaa kun ei saa minkäänlaista miehistä seuraa!!
Kommentit (12)
Missä asut, kaverin puolesta vaan kyselen
Kannattanee jo varautua siihen että jonoa ei tule jatkossa olemaan :/ Pitkä kuiva kausi edessä.
Eipä taida olla motherfuckereita täällä.
-Mies 29v-
Älä huoli AP, laita ilmoitus iskuriin ja etsi joku mies jolla on preggo-fetissi! Niitä kyllä löytyy varmasti ja paljon!
Raskaana olevan ajatellaan olevan varattu. Iso vatsa ei ole seksikäs. Kukaan ei halua kasvattaa toisen toukkaa. Montako syytä tarvitset?
Kiinnostaa hemmetisti, mutta olen itsekkin varattu.
Panisin. Ei kuitenkaan mitään fetissiä ole. Seksin puutetta vain ja vähän muunlaisenkin läheisyyden, mitä mies ei voi tietenkään paljastaa, no ehkä täällä.
Todella oksettavaa, jos joku muu kuin tulevan lapsen isä harrastaa seksiä raskaana olevan naisen kanssa.
Mitä oksettavaa siinä on jos lapsen isä ei halua olla enää kuvioissa mukana. Seksin harrastaminen raskaana olevan naisen kanssa on ihan ok jos nainen sitä haluaa (ja mies, on varmaan niitäkin jotka ei) ja jos se on terveydellisesti mahdollista.
Kuka nyt jaksaisi alkaa torttua leipomaan, kun edellinen kokki on jo laittanut pullat uuniin.