Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän, että äitni mies pettää häntä

Vierailija
06.03.2015 |

Olen siitä aivan varma, ainoa ongelma on se että heidät pitää käräyttää. Mä en tiedä yhtään miten sen tekisin mutta se on pakko tehdä että päästään pois tästä tilanteesta ja äiti voi jatkaa elämäänsä. Mies ei siis myönnä mitään mutta todisteet puhuvat puolestaan. Onko kellään mitään ehdotusta miten käräyttää? Näillä pettäjillä siis facebookissa jatkuvaa kavereista poistelua sekä uudelleen lisäämistä, viestittelyä, aivan selviä rakastavaisten riitoja, joita selvitellään epäsuorasti tilapäivityksissä. Eli hyvin näkyvää touhua mutta mies ei myönnä mitään. Nyt pitäisi saada ihan rysän päältä kiinni. Onko neuvoja? Vaistot on jo pidemmän aikaa puhuneet, että jotain on. Siis kuukausia ennen tätä fb pläräämistä. Toivoisin asiallisia neuvoja sekä vastauksia. Kiitos teille jo etukäteen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille äijälle et sä tiedät

Vierailija
2/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta facebookin perusteella tiedät miehen pettävän. Oliko näin? Siis eikö pettäjät haluakaan pitää pettämistä salassa. Ei mun mielestä kannata tehdä mitään. Kuullostaa aika hatarille noi todisteet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulukkaan, mutta autan asiassa enemmän kuin mielelläni. Olen sanonutkin ja mies vain itki useita tunteja ja kielti syyllisyytensä.. :\ ap

Vierailija
4/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun äitisi näe mitä mies facessa kirjoittelee?

Vierailija
5/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin stalkata ja ottaa kuvia itse tilanteessa (kun menee naisen asuntoon tai tapaavat jossain).

Vierailija
6/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee ja on ottanut puheeksi miehen kanssa. Mies kieltää kaiken ja rupeaa välillä jopa itkemään. Saattaa myös sanoa äidilleni että hän itse on pettäjä! Eli syyllistää. 8. Sitä mäkin olen miettinyt että kai se ei muu auta, mutta heillä on yhteinen auto ja mulla ei ole autoa sekä tämä toinen nainen asuu melko kaukana joten en sitten tiedä mitä tehdä. Mies tekee yötöitä ja tämä nainen on hänen reitillään. Lähtee nykyään aikaisemmin töihin kuin tarvitsee ja tuleekin monta tuntia myöhässä. Ap

Vierailija
7/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin luvata etten kuvittele kaikkea eikä myöskään äitini. Facebookissa tällä äitini miehellä sekä toisella naisella on jatkuvasti ilmeisesti jotain känää, sillä poistavat toisiaan kavereista jatkuvasti. Myös ympäri pyöreitä päivityksiä joista on helppo lukea rivien välistä että jotain on. Tämä kun otetaan puheeksi niin ei muka tiedetä mitään. Äitini mies on aina ollut kova pelaamaan naisilla joten miksei nytkin? Ap

Vierailija
8/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa nyt ap vähän, millaisia päivityksiä ne on.

Vierailija
9/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.minkä ikäinen olet?

Vierailija
10/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19 vuotias. Päivitykset on sitä luokkaa että ensin ollaan niin pettyneitä sekä riidoissa ja parin päivän päästä ollaan niin onnellisia kun riidat ja erimielisyydet on sovittu. Kun näitä riitoja on niin isäpuoli on myrskyn merkki kotona ja jatkuvasti omissa oloissaan, viettää aikaa kännykällä tai tietsikalla. Ap

Vierailija
11/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että ei uskota apn puheita ja ollaan niin vastaan ettei rajaa. Apn äidin mies selvästi pettäjä. Hyvä että pidät äitisi puolia ja olet huolissasi! Ihan selvä pettäjä ja jos intuitio on vahva ja luotettava niin ei epäilystäkään. Kyllä.se siitä!

Vierailija
12/12 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle. Kyse ei ole sinun suhteestasi.