Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea pinterestissä?

Vierailija
06.03.2015 |

Kertoisitko minulle? "Mainoskuvien" jakaminen? Tuotteiden esittely?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti?!? Liityin siihen jo pari vuotta sitten ja ei edelleenkään hajua, mikä on "se" juttu.

Vierailija
2/7 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulle itselleni se on "muistilista" diy-jutuille, resepteille, kivoille asukuville, tuotteille, kampauksille...En mä jaa siellä mitään, vaan otan itselleni talteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poimin kuvia itselleni ideapankiksi. Puutarhahullu kun olen.

Vierailija
4/7 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Kiitos. Ehkä mä en todellakaan tarvitse sitä. Tykkään puutarhajutuista, mutta en oikein tykkää kuvien keräämisestä.

Vierailija
5/7 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inspiraatiokuvia. jos ei ole visuaalinen ihminen niin ei sillä mitään tee. Itse olen, ja kuvat on tärkeitä mulle. 

Vierailija
6/7 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin Instagrammissa ja Pentagrammissa eli esitellään miesten sponsoroimia ostoksia "muille kateellisille akoille", ja kuvataan omaa narsistista naamaa samasta kuvakulmasta!?

Vierailija
7/7 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:40"]

Sama kuin Instagrammissa ja Pentagrammissa eli esitellään miesten sponsoroimia ostoksia "muille kateellisille akoille", ja kuvataan omaa narsistista naamaa samasta kuvakulmasta!?

[/quote]

Hah hah, no Pinterestissä aika harva jakaa omia kuviaan. Mulla on yli 4500 kuvaa siellä, eikä yhtään omaa :D Ei se ole Pinterestin idea.

Pinterest sopii sellaisille jotka esim nuoruudessaan tekivät leikekirjaa. Mulla oli niitä useita. Pinterest on luonteva jatke, leikekirja tietokoneella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä