Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi sairas?

Vierailija
05.03.2015 |

Tajusin tänään anopilta yötä ollessani ja hänen puheistaan, että heräilee paljon yöllä.. Kun olimme hänen luona yötä, katsoi tv:tä puoleen yöhön asti, heräsin puoli 4 käveleskelemään, kuudelta nousi kun mieheni lähti töihin, istui hetken tietokoneella, meni vuoteeseen ja kun minä nousin kahdeksalta niin tuli kanssani keittämään kahvia. Hänen puheistaan tuli selville, että yksi yö nousi neljältä ja meni sohvalle jatkamaan unia. Mistä tämä voi johtua? Siitä olen aika varma, että nyt jotain on vialla kun ei pysty levollisesti yötä nukkumaan.. On nyt meillä yötä, kuulostelen jos nytkin lähtee käveleskelemään aamuyöstä niin pyydän ottaa puheeksi lääkärissä. Onko muilla tällaisesta kokemusta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissakävelyä?

Vierailija
2/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut?!

Vierailija
4/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallista on unien huono laatu kun ikää tulee.. Melatoniini voisi auttaa parantamaan unenlaatua. Kysele vähän miksi herää, onko kipuja/levottomat jalat/vessahätä..

Vierailija
5/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin huomenna ottaa puheeksi ja kysyä onko koska viimeksi nukkunut levollisesti. Anoppi on alle 60 vuotias ja töissäkäyvä. Toki on sen tyyppinen ihminen että kaikki etiäiset sun muut telepatiajutut painavat usein mieltä, kai se voi johtua ihan mielenrauhastakin. Minusta on vain aika ikävää jos ei pysty rauhassa nukkua öitään.

Vierailija
6/11 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus.

T
Toinen siitä kärsvä

Vierailija
7/11 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä heräät puoli neljältä ihan vain käveleskelemään ja olet huolissasi ihmisestä joka herää kuudelta toisen ihmisen aamutoimien ääniin? Vai missasinko jotain?
Kyllä mäkin joskus herään keskellä yötä enkä saa välttämättä enää sängyssä hyvää asentoa ja siirryn sohvalle. En ole koskaan pitänyt tätä outoba :D

Vierailija
8/11 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi meillä kyläillessä anoppi touhusi että nyt kaikki nukkumaan yhdeltätoista. Kun sanoin että jatkan vielä töitä ja katson yhden ohjelman, anoppi möläytti, että ai sinulla on vielä noita unihäiriöitä. Totesin siihen ystävällisesti että ei, mulla ei ole eikä ole ikinä ollut unihäiriöitä, olen vain illanvirkku enkä tarvitse pitkiä yöunia. Siihen anoppi totesi kälystä, että no ei "Minnakaan" ole tarvinnut pitkiä yöunia. Minna on se suosikkiminiä. :D

Vierailija
9/11 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen herännyt tällä viikolla joka aamu neljältä. Nukkumaan 22-23 väliltä. Tavallinen työsskäyvä olen. Ikä 50. Iän myötä unen tarve vain vähenee. Minä nukun aika levottomasti, jos joku on käymässä ja herään herkästi erilaisiin ääniin. 

Vierailija
10/11 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään joka yö aamuyöllä, saan kyllä hyvin jatkettua unta, mutta se on sellaista k evyttä sen jälkeen, pyörin ja hyörin. Olen 30v ja tätä on jatkunut nyt puolisenvuotta. Aamulla olen todella väsynyt.

Vierailija
11/11 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 04:03"]

Unettomuus. T Toinen siitä kärsvä

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi