Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun aina jää kakkoseksi..

Vierailija
05.03.2015 |

Eli minulla on sellainen tilanne että joudun jokaisen naisen kanssa friendzoneen yritän saada naisen niin aina tulee ollaan vaan kavereita oot mun paras ystävä yms paskaa kyl sä löydät jonkun ihanan juupajuu siltä tuntuu just yks nainen kenest tykkäsin vitusti niin vastas vaa mun tunteide kertomisee vaa jaa ja käyttäyty monin tavoin ku mikäki huora ja sen naisen frendi pyörittelee nyt mua ja kaht muuta jätkää tiiän kyl et se ei oo must kiinnostunu se on muute vaa jo sanonu et oon hyvä vaa parhaan ystävän ja tää naine eros viikko sit sen jätkäst aika huomion hakune nainen entiiä ja mua vituttaa se et oon kaikille joku vitun yleishöylä ja maailman pelastaja tee sitä tee tätä tuo toi heitä rööki taidan olla liian ystävälline pitäs varmaa olla edes vähä v mäisempi ja se nainen kenelle paljastin tunteeni puhuu ain joo jätkän pitää olla komee joo en oo ite komee mut en mikää iha rumiluskaa mut tän naisen nykyne säätö on 20v räkis jätkä kuka ei oo komee nainen on 15v ite oon 16v jäbä juu tuli pitkä teksti kokemuksii neuvoi mitä vain oon neuvoton mitä mun pitää tehä etten oo yleishöylä kakkoseks jäävä paras frendi.. :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän pitkä lause.

Vierailija
2/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:23"]Hirveän pitkä lause.
[/quote]

Oon huomannu et tääl aina aletaa inisee pisteist ynnä muust turhast kaipaisin neuvoi en äikän tuntii AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Vierailija
4/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta, mikä sun äikän numero on? :)

Mutta tylsä homma, oot kuitenkin niin nuori että ajan kanssa kun vähän kasvat niin varmasti löydät sulle tyttöystävän!

Vierailija
5/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D nuoret ovat maamme toivo. Nooooouuuu :D

Vierailija
6/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äikän tuntia sinä todellakin kaipaisit, sillä ongelmastasi ei nyt ota selvää erkkikään. Tekstin jaksottaminen välimerkein helpottaisi tätä asiaa jo huomattavasti. Jotakin selitit friendzonesta? Haluaisitko siis itsellesi tyttöystävän vai mikä on ongelma?

Vierailija
7/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon tollasista kavereista ja ala harrastaa jotain, niin tutustut uusiin ihmisiin ja jää toi kuka saa kenet pohtiminen vähemmälle. Keskity myös kouluun enemmän.

Vierailija
8/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:26"]Uteliaisuudesta, mikä sun äikän numero on? :)

Mutta tylsä homma, oot kuitenkin niin nuori että ajan kanssa kun vähän kasvat niin varmasti löydät sulle tyttöystävän!
[/quote]

Äikä numero on seiska ja jaa ois vaa kiva löytää lähitulevaisuudessa AP

Vierailija
9/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:29"]Eroon tollasista kavereista ja ala harrastaa jotain, niin tutustut uusiin ihmisiin ja jää toi kuka saa kenet pohtiminen vähemmälle. Keskity myös kouluun enemmän.
[/quote]

Juu koulu onki menny tänä vuon päi vittuu mut ny on onneks ollu panostus pääl jonku aikaa täytyy kyl vähä enemmä pistää vastaa että kaikkeen en suostu AP

Vierailija
10/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitysvammaisuus ongelmana?

Vierailija
11/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sun ikäinen poika ja hänen kertomansa mukaan aika monet tytöt tykkäävät ns. pyörittää poikia. Ehkä he saavat sillä tavalla lisää itseluottamusta. Ole vain kiltti mutta älä anna hyväksikäyttöä itseäsi. Olen varma että löydät kivan tyttöystävän joka on sulle mukava ja vastaa tunteisiin. Joskus voi olla parempi hakea seuraa jostain vähän vieraammista ympyröistä. Jos hengaillaan samoissa porukoissa koko ajan niin nuo seurustelukuviot voivat mennä aika sekaviksi.

Vierailija
12/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vasta niin nuori. Elä tollasii mieti. Vietä aikaa kavereittes kanssa ja tee asioita josta tykkäät. Sulla on koko loppuelämäs aikaa olla suhteessa. Ei sellast kannata väkisin jostain tempasta.

Vierailija
13/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:38"]Mulla on sun ikäinen poika ja hänen kertomansa mukaan aika monet tytöt tykkäävät ns. pyörittää poikia. Ehkä he saavat sillä tavalla lisää itseluottamusta. Ole vain kiltti mutta älä anna hyväksikäyttöä itseäsi. Olen varma että löydät kivan tyttöystävän joka on sulle mukava ja vastaa tunteisiin. Joskus voi olla parempi hakea seuraa jostain vähän vieraammista ympyröistä. Jos hengaillaan samoissa porukoissa koko ajan niin nuo seurustelukuviot voivat mennä aika sekaviksi.
[/quote]

Kiitos neuvoista AP :)

Vierailija
14/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:42"]Oot vasta niin nuori. Elä tollasii mieti. Vietä aikaa kavereittes kanssa ja tee asioita josta tykkäät. Sulla on koko loppuelämäs aikaa olla suhteessa. Ei sellast kannata väkisin jostain tempasta.
[/quote]

Olis vaa kiva näyttää et en ois mikää törppö jos mulle annettais ees mahdollisuus AP

Vierailija
15/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on aina ykkönen

Vierailija
16/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:46"]Kakkonen on aina ykkönen
[/quote]