---- Laihdutusryhmä kesäksi kuntoon 2015 ----
Hei!
Olen 25v nainen ja ajattelin että pitäisin täällä päiväkirjaa syömisistäni kun yritän laihduttaa 15kg.
Tämän hetkeiset mitat ovat 160cm/79,8kg tavoitteena siis 65kg:n paino ja tehdä elämäntapamuutos.
Tapani joita aion käyttää: keskityn ensiksi ruokavalioon ja sen kunnostamiseen. 3-6 kohtuullista ateriaa päivässä. En aio punnita ruokiani tai vastaavaa, vaan pyrin kohtuuden nimissä joustavasti ja terveellisesti kohti normaalipainoa. En totaalikiellä itseltäni herkkuja, mutta en niitä ostakaan itse. Juhlissa voin otta pikkupalan tarjottavia juttuja.
Tervetuloa mukaan yhdessä laihduttelemaan kohti kesäkuntoa 2015!
Pallukka
Kommentit (5)
Lähdin mukaan jutta superdieetti nettivalmennus. Ihan huikee! Kilot karisee ja uusi elämäntapa omattu. Nälkää en ole nähnyt kertaakaan vaan rlämääni ontullut säännöllisyyttä ja iloa.
Täällä oli jo yksi tämmöinen ketju, mutta unohdin laittaa kirjanmerkkeihin...
Miltä näyttää päivän perusruokavalionne runko? Voisi saada vinkkejä toisiltamme :)
Itse suunnittelin tällaista:
ap: 1 leipä täytteillä tai jugurtti marjoilla/hedelmällä tai puuro marjoilla
Välipala: kananmuna tai marjoja tai hedelmä
lounas: puoli lautasta salaattia/kasviksia, n. 100g lihaa/kalaa/kanaa, vähän riisi/peruna/pasta/feta/raejuusto
välipala tarvittaessa sama kun ylläoleva välipala
päivällinen sama kun lounas
iltapala tarvittaessa sama kun aamupala :)
pallukka
Moi!
Aamupaino 79,2kg :) alaspäin mennään! Toki paino voi heitellä eikä kannattaisikaan joka päivä vaa'alla rampata!
Aamupuuro vadelmilla ja pellavansiemenillä syöty ja kahvit juotu, kohta lounas! :)
Tsemppiä kaikille mukana olijoille!
pallukka