Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***JOULUKUISET*** ke-pinkka

13.09.2006 |

...ei siis joulukuuset :)

Aloitan meille uuden pinon. Taidan olla harvoja hereillä olevia... Yö-työssä taas jälleen... täytyy kai jo lopettaa, ei tämä niin herkkua ole!

Pinoja ja kanssasisarien kuulumisia on ollut kiva lueskella, taustaillut olen siis ahkerasti. Ei vaan tule omia turinoita laitettua, toteaa vaan että jaaha; en ole yksin,muilla ihan samat vaivat... ja eteenpäin mennään.

Liitoskivut yltyi nyt viikonvaihteessa aikalaisiksi; alapäätä painostaa ja kirvelevästi ihan koskee. Kävelykin on vaikeaa. Supistelee ajoittain ( lue: kun heilun lapion kanssa ympäri pihaa ja vaihtelen kukkapenkkien paikkaa... ketäpä ei supistaisi) Suonenvedot haittaa unia öisin, mies kultaisena yrittää hieroa ja silittää ja lohduttaa. Tämä yövuoron jälkeinen nukkuminen ihan jännittää, tuleeko kramppeja nytkin... tukisukat on kyllä jalassa. Iskias vaivaa " odottelen" , esikoiselta se alkoi näillä viikoilla ja oli oikeastaa loppuajasta ainoa invalidisoiva vaiva...

Rautakuurilla minäkin niin kuin monet muutkin, hb 114 viimeviikolla (lähtö 138)

Työt käy onneksi jo vähiin, vajaa kuukausi, kolme täyttä viikkoa ja sitten alkaa vuosiloma ja sit 26.10 äippis.... jes! Äitiysavustus tuli tilille jo viimekuun puolella ja eilen päiväraha päätös... reilu 50e /pvä. Miten

muilla? millasia summia saatte? (utelias :o)

Mä ostin vauvalle toppapuvun varmaankin liian naftin, kun koko on 56!!! voi simpura. Esikoinen syntyi toukokuussa ja ekana talvena pakkauksen puku oli ok... en osannu ehkä oikein suhteuttaa asiaa nyt. No menee mihin asti menee.... ja tuleeko ees pakkasia kun vielä on niin lämmintä!! ;) nooh; kyllä tänne keskiseen/itäiseen suomeen tulee....

Hauskaa viikonpuoliväliä kaikille. Palaankin sitten viikonlopuksi työn äärelle....

alisa 28+5 (la1.12)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

surffailen nyt aamusella puuron ääressä, kun eilen olin niin poikki etten jaksanut enää työpäivän jälkeen koneelle.

ALIISA hui miten jaksat yötyötä, taidat olla tottunut. Hyvä kun muistutit mua parista jutusta, rautatableteista ja kelan hakemuksesta. Mulla molemmat odottaa tuolla..

YSTÄVÄMYYNTEJÄ ja KIRPPUTOREJA olis kiva nyt syksyllä kiertää. Tuolta vaatteet ja tarvikkeet palstalta bongasinkin pari. Tosin miehen mielestä rupeaa olemaan tuota lastenvaatevuorta jo riittävästi... mitenkähän tuon nyt ottais ;-)

TÖITÄ minulla vielä melkein 10 viikkoa. Huh huijaa. No jälkeenpäin ajatellen se menee varmaan nopeasti.

TALLINNA kutsuu torstaina työmatkalle, ja jään lauantaiksi hemmottelemaan itseäni edullisiinhoitoihin. Mieskin tulee perjantai-iltana että saadaan nauttia hotellista ja rauhallisesta aamusta. Lennen vaatteista monet on hehkuttanut, joten ehkä katsastan ne samalla.

VEPSÄLÄISEN kuvasto tupsahti juuri, ihania juttuja ja meidän kun pitäisi sisustaa. Hinnat on vaan sellaisia että todella pitää tietää mitä haluaa..

Nyt tuo mies heräilee tuolla ja rupean itsekin pikkuhiljaa pukemaan..

Keveää keskiviikkoa!

Heini ja pikkuprinsessa joilla tänään alkoi rv 25!

Vierailija
2/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minäkin innostun taas kirjottelemaaan. Kävin eilen neuvolan lääkärillä ja siltä reissulta jäin sitten sairaslomalle aina marraskuun alkuun saakka. Oli kyllä harvinaisen ihana lääkäri. Ensin mietti kirjottaisiko saikun lyhyemmälle ajalle, mutta tuli siihen tulokseen, että ei ne työt mulla kevene vaan parempi kirjoittaa koko ajalle. Nyt oma olo helpottunut, mutta samalla vähän hölmistynyt. Outoa jäädä kotiin jo nyt. Onpa nyt sitten reilusti aikaa valmistella koti vauvaa varten ja keskittyä enemmän vanhempiin lapsiin. Ehtiihän noita töitä tekemään viellä myöhemminkin.

Ihanaa syyspäivää kaikille tähtösille!

Bambi3 ja pikku neiti rv 27+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin pääsin sänkyyn tähän aikaan. soitin töihin että olen ainakin viikon lepäilemässä...minulle ei kerta pystytä tarjoamaan kevyempää työtä niin ei muuta vaihtoehtoa kun jäädä pois, itseni saatikka vauvelin hengellä en ala leikkimään. supistellut on mutta ei hirveen paljon mutta en ala odottelemaan että kauanko jatkuvat ja koska pahenevat :( jonkun mielestä jään turhan takia pois mutta olenhan jo aikuinen nainen ja tiedän missä välissä tulee stoppi.

eilen mies naureskeli minun unen olevan levotonta..kuulemma pyörin sängyssä kun hyrrä, tais pistää vähän omiaan, ei tällä masulla enään oikeen pyöritä ;)

minkäs laisia ne liitoskivut on? sellasta jomottavaa särkyä?

oletteko muut menossa vielä ultraan? varasin ultran ens viikon maanantaille :) pääsee katselemaan vauvan kuulumisia.

vauvelille tarvisi alkaa katseleen vaunuja ja hoitopöytää. turvakaukalon huusin huutonetistä edulliseen hintaan (suosittelen). taitaa noi vaunut olla ainoat jotka uutena ostan.

mutta nyt valmistautumaan tähän päivään

minä ja möykky 28+3

Vierailija
4/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä olet noin fiksun lääkärin löytänyt?

entiedä olitko paikalla kun kerroin omasta neuvolalääkäristä

että ei päästänyt minua saikulle vaikka olin töissä meinannut pyörtyä 2kertaa..tuumasi vaan että maha painaa pääverisuonia ja siittä johtuu :/

kehotti menemään vaan töissä lepäileen aina kun siltä tuntuu

meidän kaikkien työpaikaltahan löytyy SÄNKY?

onneksi sinulla on ollut asiantunteva lääkäri :)

Vierailija
5/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan minunkin puolesta!

Olen jo jonkin aikaa lukenut pinojanne, mutta sain vasta nyt aikaan kirjoittaa itse. Toisaalta nyt minulla on aikaa, olen sairaslomalla äitiysloman alkuun saakka. Syynä on oikeastaan kaksoisraskaus, ja sen tuomat vaivat; hengästyn tosi helposti, syke on jatkuvasti korkea, valtava maha, selkä väsyy tosi nopeesti, hirvittävä paine alapäässä pienenkin seisoskelun jälkeen... Nyt on tosi helpottunut olo, kun ei tarvitse enää sinnitellä töissä. Minulla on ennestään kaksi lasta, ja he jatkavat osa-aikaisena hoidossa. Mun on pakko levätä ihan kunnolla päivisin.

Taidanpa itsekin täyttää tänään kelan lappuja. Minä vain pähkäilen, että otanko äitiyspakkauksia, vai mitä teen. Joka tapauksessa otan sen kolmannen avustuksen ainakin rahana.

Olen pähkäillyt kovasti myös vaunujen ostoa. Käytetyt tuplat ovat aika kovissa hinnoissa. Tämmöisiä kuulumisia näin eka kerralla. Jatkan kirjoittelua tulevaisuudessakin.

Vierailija
6/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen yks. lääkärillä ja kyllä kannatti mennä, se viim. viikoinen neuvolalääkäri oli kyllä ihan yhtätyhjän kanssa.

Kohdunsuu oli jo pehmentynyt ja kohdunulkosuu auki mutta se saa jo tois synnyttäjällä ollakkin. Sanoi vaan että jos alkaa supistelemaan niin paria päivää kauempaa ei saa ihmetellä vaan mentävä tarkastamaan kohdunsuun tilanne. Ja ennusti että tämä tulokas ei varmaan viihdy laskettuun aikaan, en tiedä mistä tuo kommentti mutta mulle se sopisi mainiosti kunhan ei tule niin ennen että joutuisi jättämään vauvan sairaalaan.

Äityislomaan olisi sitten 5 kokonaista viikkoa jäljellä ja päiviä päälle... uskomattoman lähellä siis.. saa pian alkaa laskemaan päiviä :D Ihanaa!!

Äitiyspäivärahan määrästä ei ole vielä mitään tietoa, kelalle oli kait eilen jätetty mun hakemukset, työnantaja siis että katsotaan nyt koska kuulee siitä sitten jotain.

Liitoskivuista joku kyseli, mulla on ollut nivuset kipeät ja toi muu alapään alue, vihloo, jomottaa, polttaa, tulee sellaisia sähköiskumaisia kipuja, ja ottaa välillä vaan niin kipeää että kävelystä ei meinaa tulla mitään. Sitten jos on oikein kipeä niin kipu heijastuu ihan reisiin saakka. Eilen joku puhuikin että vedessä tai uimassa kivut unohtui ja olen huomannut saman, vedessä on hyvä olla jos oikein särkee, ei kun uimaan vaan!

Hyvää päivänjatkoa ja vointeja jouluisille! rv. 27+6

Vierailija
7/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin esikoiselle joka myös joulukuussa syntynyt 62cm haalarin ja poika hukkui siihen ja haalari meni sille vielä seuraavana talvenakin sen alkutalven... että löytyy niitä pienikokoisiakin. Nyt ostan 58cm haalarin uudelle tulokkaalle, meillä nyt on sitten toi 62 myös jos tuohon 58 ei kauaa mahduta. Mutta pistimpä nyt tämänkin puolen tänne, ei ole kivaa hukuttaa lastaan isoon toppapukuunkaan :)

Vierailija
8/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pääsin pitkästä aikaa käymään kaupoissa. Ja siinähän tietenkin kävi niin, että kahden kaupan jälkeen alkoi armoton supistelu. Kotiinhan siinä piti suunnistaa, kyllä potutti. Mitään en vauvalle ostanut, vanhemmille lapsille jotain pientiä ehdin ostaa.

Toppapuvusta: Minulla on jäljellä esikoisen koka 62 oleva toppapuku, joka on ihan hyvässä kunnossa. Tosin tekis mieli jo jotain vaihtelua... Täytyy vähän katsella sillä silmällä joskos löytyis.

Kelan paperit olen jättänyt ja tuli jo lappu jossa pyydettiin tuloselvitystä tarkemmin. Vois olla mahdollisuus hoitorahaan vanhempainrahakaudella kun kuopus on vielä kotona. Täytyy käydä kirjanpitäjältä ruinaamassa kaiken maailman liput ja laput.

Näyttää meillä joulumammoilla aika monella olevan pitemmät sairaslomat päällä. Tsempataan, että päästäs mahdollisimman hyville lukemille viikkojen suhteen. Ja muistetaan lepo! Vaikkakin se aika vaikeaa välillä on...

Aika moni tuntuu olevan jo rautakuurilla. Itselläni onneksi oli hb vielä viimeksi 134. En muista, että olis koskaan ollut niin hyvä. Toivon vaan, että pysyy loppuun saakka hyvänä. Rautakuurit kun tahtovat minulla tehdä vatsalle tepposia.

Nyt täytyy suunnistaa vähän haukkaamaan happea, jos vaikka postilaatikolle asti pääsis. Vointeja!

Jouluodotus tieten 25+6

Vierailija
9/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.. eilisiä neuvolalääkärikuulumisia..

Kaikki ok, tai ainakin näin lääkäri sanoi.

Mua jäi kuitenkin huolestuttamaan vauvan sykkeet.. 130. Kaivoin vielä edellisetkin neuvolakortit esille ja tarkistin.. ei kellään muulla mun lapsistani ole ollut näin matalat sykkeet, ikinä!

Onko tuo 130 ihan hyvä? Jotenkin tuntuu kovin matalilta? Pitääkö vaan uskoa että ne on ok, kuten lääkäri sanoi?

Voisiko joku teistä katsoa millaisissa rajoissa teidän vauvojen sykkeet on kulkenut?

Mulla (vauvoilla) aina aikaisemmin ollut sykkeet 145-165 välillä.

Jäi huolestuttamaan.

Ajan sokerirasitukseen sain jo huomiselle, tänään siis soitin labraan ja varasin ajan.

-mm- ja Pikkupoju 26+0

Vierailija
10/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini lähti juuri ja vaikka oli tosi mukavaa, että hän hoiti pojua ja teki kotihommia, niin jotenkin kiva välillä olla vain oman perheen kesken! Mukava kyllä ajatella, että hän tulee taas parin viikon päästä uudestaan - jos nyt synnytys ei käynnisty ennen sitä...

SYKKEET Tässä useampaan otteeseen viime viikkoina käyrillä maanneena vauvan sykkeet on hyvin tiedossa;) Eli vaihteluväli meillä 125-160. Ymmärtääkseni tärkeää on, että syke vaihtelee. 130 sinänsä kyllä kuulostaa ihan hyvältä.

TOPPIS tuli hankittua, kokoa 62cm. Koko aamun on pyörinyt vauvan pyykkiä koneessa ja totesin, että koot on joskus aika pepusta, kun monet 56 on isompia kuin 62. Eli kai se on hyvä vaan silmämääräisesti katsoa, että vaatteet on " sopivan" kokoisia ja ostettava sen mukaan. Turha niitä senttejä on kauheasti tuijottaa.

KELAn päätökset tuli ja samoista tuloista ottivat kuin mistä pojun aikainen äippäraha maksettiin. (Nyt olen tehnyt lyhennettyä viikkoa ja viime vuoden tulot oli huonot äitiysloman takia.)

Eipä tässä muuta. Mukavaa päivänjatkoa!

t. päivikki 28+1

Vierailija
11/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana syksyinen päivä, aurinko paistaa ja on vielä lämmin.

Oli mukava lukea teidän viestejä, kaikilla näyttää menevän suht koht mukavasti, vaikka on kaikennäköisiä vaivoja. Ei tässä ole onneksi paljoa jälellä kun joulukuu on ovella:)

Olen menossa tänään viemään töihin taas lappuja, sairasloma ja äitiyslappuja. Aina jotenkin jännittää mennä sinne vaikka tietää ettei pysty enää oikein tekemään mitään hommia. (huonomuuden tunne) Olen hoitoalalla.

Nyt olen päässyt eroon kivuliaista supistuksista mutta tilalle on tullut rasittava ristiselkä kipu. Välillä ei pääse edes tuolilta ylös ja jalat tuntuu siltä kin puutuisi. Onko jollakin vastaavaa selkä särkyä? Liittyykö tämä nyt siihen liitoskipuihin?

Ihanaa että monilla on samoja ajatuksia, pienen toppapuvun hankinta:)Se on ollut minullakin mielessä. Olen jo katsellut, mutta millainen se voisi olla kun tuntuu että pojille ja tytöille tehdään aina erivärisiä ja erillaisia. En oikein ole löytänyt sellaista mikä sopisi sekä pojalle että tytölle.

Mukavaa keskiviikkopäivää kaikille!

marjaro 27rv

Vierailija
12/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*virnistää*

...Niin että ne sokerirasituksen arvot olivat itse asiassa niin hyvät (4,5/7,1/5,8), että täytyy melkein ryhtyä ruokavaliolle sen vuoksi, että pysyisi ylhäällä tuo verensokeri ;P

Eilen oli lääkärineuvola; kaikki kunnossa, kohdunsuu kiinni ja pituutta 3 cm, vauvan sykkeet vaihtelivat siinä 150 ympärillä (neuvolassa oli ihan upouusi laite :)) ja siltä osin " huolettomia kilometrejä" . Sf-mitasta (käyrien yläpuolella) lääkäri oli sitä mieltä, että kun se kerran oli samoilla lukemille esikoisen kanssa, niin ei mitään hätää. Liitoskipuihin ei lääkäri sanonut oikein mitään, kai niistä on vain kärsittävä... Mur. Akupunktiosta tai vyöhyketerapiasta voisi olla apua, mutta rempan ja muuton jäljiltä tili on ihan kuivilla. Äh. Homeopaatillekin olisi mentävä, kai rahat jostain löytyvät. *ikuinen optimisti*

DEMENTIA, se

todellakin

vaivaa! Tee tässä sitten gradua, pah, kun hyvä jos muistat omankaan nimesi. Puhelimessakin alan jo välillä puhua ihan höpöjä :P Onneksi tämä on ohimenevää! Tähän kuulemma auttaa kalaöljy (siis EPA-rasvahapot), kun vaan [u]muistaisi[/u] niitä syödä! *hih*

TOPPAHAALARI vauvalle hakusessa täälläkin, katselin noissa " tavisliikkeissä" (H&M, Lindex, Kappahl) ja ihan mukavannäköisiä beigejä malleja noissakin oli, hinnat pyörivät siellä 20-30 ¿ välillä. Ajattelin, että 62 cm olisi hyvä koko, esikoinen syntyi aika pienikokoisena ja jos kakkonen tulee yhtään siskoonsa, tuolla pärjätään kevääseen. Tavisliikkeistä katselin siksi, kun ei mitään merkkihaalaria ole todellakaan varaa ostaa :/.

...Aasinsilta varoista KELAn päätökseen ja raha-asioihin :) Postissa päätöstä ei ole vielä tullut, mutta netin kautta näin sen tehdyn viime perjantaina. Koska olen opiskelija/kotiäiti, saan jälleen minimiäp-rahaa noin 15 ¿/pvä. Itse asiassa tämä on hurja tulonnousu, olen toukokuusta saakka ollut täysin ilman tuloja (esikoisen lapsilisää ja sairaan lapsen hoitotukea lukuunottamatta) kun esikoinen täytti kolme vuotta ja kotihoidontuki loppui :P Tästäkin syystä aloitan " äitiysloman" varhennettuna 50 arkipäivää ennen laskettua aikaa, 17.10. alkaen olen sitten äitiyspäivärahan saaja :D Ensimmäisiä rahoja tulossa tilille marraskuun loppupuolella vasta, pakkausta odotellaan!

Jotain muutakin piti kommentoida, mutta unohtui... Se dementia nääs! Eikun nyt muistankin, äitikuu ehdotti tapaamista myös Tampereelle. Sopii oikein hyvin, enköhän minäkin täältä " maakunnista" pääse paikalle tammi-helmikuussa jos ajankohta vain muuten passaa :)

Ja nyt takaisin siivoushommiin, vieraita tulossa tupa täyteen lauantaina ja remontti vielä kesken... Olohuoneeseen sentään löytyi verhot ja huomenna saadaan vielä yläkerran loput huoneet maalattua :) Missähän välissä sitten leipoisi, huh..?

Ihania vointeja kaikille " joulukuusille" , minä ainakin muistutan jo joulupalloa huomattavasti enemmän :D

Tinuri ja Itu rv 26+4

Vierailija
13/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä oli sitä toffeepullaa ja kahvia, höh! Että nyt tuollaisia tulee tänne kirjoittelemaan! Ei tollasella silloin hehkuteta jos ei muilla ole¿. ;) aaah, ku olis pullaa *haaveilee*

Olipa kiva lukea taas kuulumisianne. Tuli hyvä mieli kun tietää ettei tavallaan ole yksin. Mutta tuo toffeepulla olis kyllä voinut jäädä kertomatta¿.. ;))

no niin, sitten ajatukset pullasta eteen päin. Täälläkin ollaan nyt saikulla. Sain jonkun flunssapöpön ja olo on niin vetämätön etten kyennyt tänään töihin menemään. Viime yönä oli myös kuumetta aika reilusti, mutta se ei ole se mikä minua huolestuttaa. Mulla tulee nimittäin makuuasennossa tai puolimakuulla ollessani TOSI kovaa kipua oikealle puolella vatsaa, tuohon aika alas, suurin piirtein lantioluun kohdalle. Tämä kipu tuntuu selässä asti. Se alkoi eilen illalla ja kesti koko yön, nyt tänään päivällä ei ole tuntunut muulloin kuin päiväunia yrittäessäni. Ei siis tullut päikkäreistä mitään kun alkoi koskea. Ihan sama olenko oikealla vai vasemmalla kyljelläni, kipu oikealla puolella tuntuu kuitenkin. Tietääkö kukaan mitä tämä on? Liitoskipuja en usko sen olevan, tai onhan sekin tietty mahdollista mutta sitten on kyllä tosi kovat liitoskivut. Nuo liitos ja kannatinkivut, vai mitä ne nyt oli, tuntuu mulla aika pitkälti nivusissa ja ihan alapäässä (karvoituksen kohdalla, suoraan sanoen) mutta näin ylhäällä vatsassa ja selässä ei ole tuntunut vielä. Onko muilla vastaavia tuntemuksia? Mitä ihmettä tämä nyt on?

Sitten lisää omaa napaa ja purnaamista työpaikasta. Mulla on omasta mielestäni aika hyvä työmoraali mutta nyt alkaa suoraan sanoen v*****aa. Soitin esimiehelleni tänään ja sanoin olevani poissa pari päivää, kenties loppuviikon, koska olen kuumeessa ja aika kipeä. Olipa tosi miellyttävä puhelu. Pomo ei mitään sanonut suoraan mutta kaikin tavoin teki selväksi että poissaoloni on tosi huono asia ja olisi hyvä palata mahdollisimman pian töihin, mieluiten jo huomenna kai. Kyllä yritti syyllistää niin kympillä että ei ole tosi. Tiedän itsekin että poissaoloni kaataa ison taakan pomoni ja kollegojeni niskaan mutta hel****i en mä huvikseni ole sairaana! Anteeksi tämä kiroilu ja vuodatus mutta nyt nyppii taas niin paljon. Suoraan sanoen mulla oli tarkoituksena paiskia duunia tämä kuu vielä ihan hullun lailla jotta saisi sitten kivasti sitä päivärahaa, kun tosiaan lasketutan kelalla viimeisten 6 kk mukaan ja tämä kuu tulisi vielä siihen mukaan. En mä siis huvikseni lomaile nyt. Mulla olisi viimeinen työmatka vielä rv 33 mutta taidan jättää sen väliin. Kyllä tuo pomon nuiva suhtautuminen tänään puhelimessa oli taas sellaista että en jaksa enää nähdä mitään ylimääräistä vaivaa firman eteen. Meillä kun ei mitään sairaslomia saa pitää, se on firman kirjoittamaton sääntö.

No joo, sitten muihin aiheisiin. Vaatteita vauvalle on hankittu muutamia. Itselle sitten olenkin ostellut aika paljon enemmän, mammavaatteita syksyksi ja tavallisia joita sitten ens keväänä vois käyttää. Kävin viime lauantaina vähän pyörimässä itiksessä ja sellossa. Ah, soppailun ihanuutta.

noh, huomenna menen tapaamaan terkkaria, katsotaan nyt sitten kirjoittaako saikkua loppuviikon, ja jos kirjoittaa niin taatusti sen pidän! Vaikka velvollisuus olisi olla töissä, niin nyt otan aikaa omalle terveydelleni.

Senna ja mötikkä rv 25+6 (vissiin)

Se toffeepulla kummittelee ajatuksissa.

Vierailija
14/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita jaksaa ja anna sen pomon olla omassa onnessa.

minä jaksoin peräti 3v yrittää ja yrittää, tehdä ylinmääräistä aina paikalla ja auttamassa...mutta ei sitä kultaista kruunua ole vieläkään kuulunut.

nyt kun työpaikallamme on tilanne 9vakituisesta 3talossa (minä mukaan luettuna) niin tilanne on hysteerinen :(

minulle ei ole voitu järjestää kevyempää työtä ja pientä supistelua niin siksi olen ainakin ma asti saikulla ja katson vointiani sitten uudelleen

tuntuu vaan niin lapselliselta purnata tälläsia kun mietiskelee kultsun vaavia :(

mutta iloisiin uutisiin..sain ultra ajan vaihdettua ja menen tuukalle koskarille ultraan ti..sitä ennen pitäisi päättää utelenko sukupuolta :)

heippa taas ja anteeksi purnaus

Vierailija
15/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkuja olen popsinut minäkin, vaikkei toffeepullaa, niin toffeeta...

Tulin just vasta kotiin ja siis melkein 14 tunnin työpäivä takana. Käytiin tosin pomon kans syömässä iltapäivällä että jaksetaan olla vielä " hetki" . No nyt on valmistauduttu huomiseen neuvottelumaratoniin ja tämän viikon jälkeen on tämä projekti yhdellä tavalla päätepisteessä. Jos vielä tämän viikon jälkeen kirjoitan olleeni töissä yli - hmm 9 tunnin päiviä, niin sitten saa moittia... ;-)

Senna, ja muut ikävästä pomosta kärsivät. Kyllä on ihmeellistä että kehdataan syyllistää tarpeellisen sairausloman pitämisestä. Eikö se typerä pomo ymmärrä, että tulemalla kipeänä töihin sairaudet yleensä pitkittyy, ja tartuttaa muutkin. Ääliö. Ihmeellisintä, että on otsaa kyseenalaistaa raskaana olevan sairauslomia. Ottavatko sitten vastuun jos jotain tapahtuu - vai... Jätä täysin omaan arvoon, kuulostaa ihan epäpätevältä tyypiltä. On työnantajan asia järjestää resurssit niin että niillä pärjätään.Tiettyyn määrään sairauslomia pitää resurssisuunnittelussa varautua. Tietty pomolla ei välttämättä mene resurssiesitykset läpi, mutta ei se tilanne siitä parane, että kaataa tuskansa alaisten päälle.

Vauveli on potkinut tänään ennätys paljon, maha menee puolelta toiselle, oikein naurattais, mutta on aika tukala olo.

Koitanpa mennä nukkumaan että jaksan huomisen.

t. Heini ja kuperkeikkailija