Yksi tyyppi ei voi tulla kylään kun on paxuna ja
meillä on kissa!!!! Ennen kävi mutta nyt kun tuli paxuxi niin ei voi tulla enää kissan takia.
Siis täh????
Kommentit (10)
En minäkään suostu raskaana menemään asuntoihin missä on kissoja. En halua ottaa tietoista riskiä. En myöskään polta raskauden aikana tupakkaa tai juo viinaa.
Miten se tarttuu siihen meidän kissasta???? Eihän se kissan vessaa ikinä siivoa????
Jotkut naiset vaan muuttuu ylireagoiviksi ja hysteerisiksi, kun ne tulee raskaaksi. Anna mä veikkaan, odottaa ensimmäistä? Itse kissassa ei ole mitään haittaa, mutta sen ulosteissa eli hiekkalaatikossa on. Ja miksipä vieras siihen edes koskisi.
Näitä hysteerikkoja on. Mun kaveri hävitti kaikki kukkansa, koska mullassa on kuulemma joku bakteeri joka voi olla vaarallinen raskaana olevalle. Ja eihän sitä tiedä vaikka vaaratonkin kasvi kuitenkin olis vaarallinen lapselle. Meillä käydessään samaisen kaverin lapsi koski täysin vaarattoman kasvin lehteen. (olin tarkistanut asian, koska tiesin tän kaverin hysteerisyyden). Kaveri silti juoksi lapsi kainalossa pesemään lapsen kädet saippualla, jottei tämä vaan saa mitään vaarallista myrkkyä. Useamman lapsen myötä kaveri on hieman rauhoittunut, huomannut kai ettei voi niiden perässä juosta ja että siitä huolimatta nuo on hengissä selvinneet.
Voivoi... Meillä on viisi kissaa ja oon raskaana!
Onko sinulla kysymysmerkkifetissi?
Mitä tarkoittaa paxuna?