Meillä on Luca ja Jessica...
Just tajusin että meitä pidetään wt- perheenä lasten nimien takia. Otanko käyttöön lasten toiset nimet Tapani ja Vilhelmiina?
Kommentit (33)
Meillä on myös molemmilla lapsilla ei-suomalaiset nimet joissa toisessa on se C-kirjainkin. Sukunimessä on kaksikin C:tä eli super-WT :D Ja ei kyllä aiota vaihtaa, ei yhtään kiinnosta nämä typerät white trash -nimi hömpötykset.
Mitä vielä, muutatte lähimpään wt-lähiöön, jos ette jo asu, ja niin vaan sulaudutte joukkoon...ja ainahan voi ihmettelijöille sanoa, että ovat suvussa kulkeneet nimet jo pitkään.
Mä kyllä häpeisin ja vaihtaisin. Mikä vika siinä K-kirjaimessa on kun pitää "mukahienostella"? Ja ap:n sukunimi on kuitenkin joku Virtanen tai Mönttönen.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:01"]Mitä vielä, muutatte lähimpään wt-lähiöön, jos ette jo asu, ja niin vaan sulaudutte joukkoon...ja ainahan voi ihmettelijöille sanoa, että ovat suvussa kulkeneet nimet jo pitkään.
[/quote]
Päivän paras! :DDD Komppaan!
WT on ihminen joka kirjoittelee vauvapalstalle. Ihan sama mitä sen lasten nimet on.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:08"]WT on ihminen joka kirjoittelee vauvapalstalle. Ihan sama mitä sen lasten nimet on.
[/quote]
Eli olet mielestäsi wt?
Huhhuh siis ensin ajattelin että tää wt juttu on pelkkää läppää mutta jotkut ottaa ihan tosissaan? Ap, tää on ihan av:n käsitys, ei sitä kannata tosi elämässä miettiä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:08"]WT on ihminen joka kirjoittelee vauvapalstalle. Ihan sama mitä sen lasten nimet on. [/quote] Eli olet mielestäsi wt?
[/quote]
Kyllä. Eikö se tule jo viestistä selville?
Ai sen takia, mitä joku muu on mieltä? Se vasta wt onkin. Itse nimistä kuitenkin piditte valitessanne. Ei pidä mennä kuin pässi narussa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:08"]WT on ihminen joka kirjoittelee vauvapalstalle. Ihan sama mitä sen lasten nimet on. [/quote] Eli olet mielestäsi wt?
[/quote]
Kyllä. Eikö se tule jo viestistä selville?
[/quote]
Ihan pakko oli varmistaa kun vaikutti niin typerältä kommentilta haukkua itseään :D Joo ei mitään, hyvää päivänjatkoa vaan!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:15"]Ai sen takia, mitä joku muu on mieltä? Se vasta wt onkin. Itse nimistä kuitenkin piditte valitessanne. Ei pidä mennä kuin pässi narussa.
[/quote]
No vaihtakaa; Luka ja Jessika. Paljon parempi.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:12"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:08"]WT on ihminen joka kirjoittelee vauvapalstalle. Ihan sama mitä sen lasten nimet on. [/quote] Eli olet mielestäsi wt? [/quote] Kyllä. Eikö se tule jo viestistä selville? [/quote] Ihan pakko oli varmistaa kun vaikutti niin typerältä kommentilta haukkua itseään :D Joo ei mitään, hyvää päivänjatkoa vaan!
[/quote]
Ihan perus WT-menoa kuten sinunkin kommenttisi typerine hymiöineen.
Mielestäni lastesi nimet ovat kivat. Varsinkin Jessica on kivempi kuin Jessika. "Jes! sika!".
t: Eliaksen, Annan ja Mikon äiti
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:12"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:08"]WT on ihminen joka kirjoittelee vauvapalstalle. Ihan sama mitä sen lasten nimet on. [/quote] Eli olet mielestäsi wt? [/quote] Kyllä. Eikö se tule jo viestistä selville? [/quote] Ihan pakko oli varmistaa kun vaikutti niin typerältä kommentilta haukkua itseään :D Joo ei mitään, hyvää päivänjatkoa vaan!
[/quote]
Ihan perus WT-menoa kuten sinunkin kommenttisi typerine hymiöineen.
[/quote]
No minä olen meistä se joka ei ole niin idiootti että haukkuisi itseään... <3 Mukavaa kevättalvea wt-elämääsi!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:20"]Mielestäni lastesi nimet ovat kivat. Varsinkin Jessica on kivempi kuin Jessika. "Jes! sika!".
t: Eliaksen, Annan ja Mikon äiti
[/quote]
Jes sica! On ihan yhtä typerä kun sitä pihalla huudellaan...
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:17"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:12"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:08"]WT on ihminen joka kirjoittelee vauvapalstalle. Ihan sama mitä sen lasten nimet on. [/quote] Eli olet mielestäsi wt? [/quote] Kyllä. Eikö se tule jo viestistä selville? [/quote] Ihan pakko oli varmistaa kun vaikutti niin typerältä kommentilta haukkua itseään :D Joo ei mitään, hyvää päivänjatkoa vaan! [/quote] Ihan perus WT-menoa kuten sinunkin kommenttisi typerine hymiöineen. [/quote] No minä olen meistä se joka ei ole niin idiootti että haukkuisi itseään... <3 Mukavaa kevättalvea wt-elämääsi!
[/quote]
Joo sä voitit! Hienoa! Nyt toiseen ketjuun pätemään!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:02"]
Mä kyllä häpeisin ja vaihtaisin. Mikä vika siinä K-kirjaimessa on kun pitää "mukahienostella"? Ja ap:n sukunimi on kuitenkin joku Virtanen tai Mönttönen.
[/quote]
Varsinainen laumasielu olet. Häpeäisit ihan nimiä? Jopa niin, että vaihtaisit? Et oo tosissas.
Olisit harkinnut paremmin...