Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärrä-paketti

Vierailija
04.03.2015 |

Lähetin maanantaina ihan ekaa kertaa Ärrä-paketin. Koskas sen kuuluisi näkyä tuolla lähetysseurannassa? Vielä ei näy tuolla koodilla mitään?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkynyt vieläkään :( Onkos muut lähettäneet Ärrä-paketteja?

Vierailija
2/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hakee sitten kun sinne tulee paketteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hidasta. Vein ärrälle torstaina -> tiistaina vasta kirjattu Schenkerin terminaalissa ja näkyi lähetystunnuksen avulla.

Vierailija
4/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammahär. Sain lähettäjältä koodin. Vienyt eilen ärrälle, muttei näy seurannassa vielä tänään.

Vierailija
5/51 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ja ensimmäinen ärrä-paketti kokemus:

- tiistaina Huuto.Netin myyjä vei ärrä-paketin kioskille n. klo 14 aikoihin ja lähetti tekstarina seurantanumeron

- tiistaina päivällä / myöhään illallakaan myschenker.fi:ssa ei näkynyt vielä paketista merkintää ("Haulla ei löytynyt yhtään tulosta")

- keskiviikkona aamulla näkyi vasta ensimmäinen merkintä joka kertoi paketin

olevan käsittelyssä terminaalissa

- torstaina puolenpäivän aikoihin kilahti kännykkään tekstari joka kertoi mistä R-Kioskilta paketti oli noudettavissa.

Vierailija
6/51 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noita ehkä 5-6 lähettänyt ja sanoisin että yleensä seuraavana päivänä näkyy, ehkä poikkeustapauksessa menee pari päivää. Tosi hitailta kuulostaa teidän paketit? Tai olisiko kyse siitä että lähetätte niitä jostain sivukyliltä, minä olen lähettänyt Helsingistä?

Vierailija
7/51 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tyhmänä kysyn saako käytettyä ärräpakettia käyttää eli voinko siinä lähettää ärrällä toiselle jos uudet nimet ja lähettäjät siihen lapulle laitan ?? vastatkaa kiitos etu käteen  :)

Vierailija
8/51 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu kans siitä, onko tunari töissä. Jos tunari ei tajua käydä paketteja läpi kioskilla ja antaa lähteviä Schenkerin kuskille, paketti saadaan lähetettyä vasta päivän myöhemmin. Schenker käy vain kerran päivässä, jos sitäkään.

Vierailija
9/51 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu kans siitä, onko tunari töissä. Jos tunari ei tajua käydä paketteja läpi kioskilla ja antaa lähteviä Schenkerin kuskille, paketti saadaan lähetettyä vasta päivän myöhemmin. Schenker käy vain kerran päivässä, jos sitäkään.

"Jos tunari ei tajua käydä paketteja läpi kioskilla" luuletko tosiaan, että lähtevät paketit lojuvat ympäriinsä kioskin takahuoneessa, josta myyjät niitä sitten kiireessä metsästävät kuskin tullessa hakemaan? Eiköhän niillä ole ihan niitä itseään varten tarkoitettu rullakko/keräyspussi tms, jolloin lastin saa helposti matkaan.

Vierailija
10/51 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos tunari ei tajua käydä paketteja läpi kioskilla" luuletko tosiaan, että lähtevät paketit lojuvat ympäriinsä kioskin takahuoneessa, josta myyjät niitä sitten kiireessä metsästävät kuskin tullessa hakemaan? Eiköhän niillä ole ihan niitä itseään varten tarkoitettu rullakko/keräyspussi tms, jolloin lastin saa helposti matkaan.

Luulen, koska olen ollut monella Ärrällä töissä ja olen nytkin. Ei siellä ole samanlaista pakettivarastoa kuin Postilla tai Siwoilla. Paketteja on max 10, niin ei niille ole mitään omia lokerikkoja. Paketeissa lukee kyllä "palautus" tai Ärrä-paketeissa lähetetiedot, mutta kaikki ei jaksa katsoa niitä ja jättää ne vain lojumaan.

Vierailija
11/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kioskin sivuilla lukee näin:

Ärräpaketteja ei voi käyttää lähetykseen uudestaan. Näin ennaltaehkäisemme kuljetusvirheet, kun paketin päälle ei ole kirjoitettu useampaan kertaan eri nimiä ja osoitteita.

Vierailija
12/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odotellut toista viikkoa R-kioskiin pakettia, joka piti kyllä oleman Matkahuollon paketti. Mutta eipä ole kuulunut, ei näkynyt, kun normaali matkahuollon kuljetus olisi varmaan ollut parissa päivässä perillä.

Vierailija
13/51 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vinkumista täälä? Kuvitteliko joku tosiaan saavan ärrällä pakettitoimituksen vuorokaudessa puoleenhintaan, kun postillakin kestää keskimäärin 2-3vuorokautta ja niillä se on kuitenki "päätoimi"?

Meidän "kylässä" 6-rkioskia ja shenker kiertää ne läpi aamuisin, miksi ne useammin kävis yhden asiakkaan luona? Ja totta ne ei aina edes paketteja ota, esim torstaina ennen pääsiäistä ei ottanu. Luultavasti siksi että olisivat vaan lojuneet terminaalissa pääsiäisen.

Vierailija
14/51 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulossa eka kertaa pareittain ärräpaketteja.

Molemmat lähetetty 8 vrk sitten,eikä mitään ilmotuksia vieläkään tullut.

Kaiken kukkuraksi kumpikaan lähettäjä ei ole ottanut kuittia talteen,missä on lähetystunnus.

Vierailija
15/51 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex jakokuljettaja kirjoitti:

Ihme vinkumista täälä? Kuvitteliko joku tosiaan saavan ärrällä pakettitoimituksen vuorokaudessa puoleenhintaan, kun postillakin kestää keskimäärin 2-3vuorokautta ja niillä se on kuitenki "päätoimi"?

Meidän "kylässä" 6-rkioskia ja shenker kiertää ne läpi aamuisin, miksi ne useammin kävis yhden asiakkaan luona? Ja totta ne ei aina edes paketteja ota, esim torstaina ennen pääsiäistä ei ottanu. Luultavasti siksi että olisivat vaan lojuneet terminaalissa pääsiäisen.

Tavalliselle ihmiselle ei ole edes mitään väliä, tuleeko se paketti päivän pari ennemmin vai myöhemmin. 

Valittaminen niillä on se pääasia. 

Vierailija
16/51 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, koska olen ollut monella Ärrällä töissä ja olen nytkin. Ei siellä ole samanlaista pakettivarastoa kuin Postilla tai Siwoilla. Paketteja on max 10, niin ei niille ole mitään omia lokerikkoja. Paketeissa lukee kyllä "palautus" tai Ärrä-paketeissa lähetetiedot, mutta kaikki ei jaksa katsoa niitä ja jättää ne vain lojumaan.

Paketteja max 10? Missä? Meillä on pelkkiä senkkereitä lähemmäs 50 päivässä !

Vierailija
17/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos tunari ei tajua käydä paketteja läpi kioskilla" luuletko tosiaan, että lähtevät paketit lojuvat ympäriinsä kioskin takahuoneessa, josta myyjät niitä sitten kiireessä metsästävät kuskin tullessa öhakemaan? Eiköhän niillä ole ihan niitä itseään varten tarkoitettu rullakko/keräyspussi tms, jolloin lastin saa helposti matkaan.

Paketteja max 10? Missä? Meillä on pelkkiä senkkereitä lähemmäs 50 päivässä !

Ei kaikilla kioskeilla ole muuta pakettipalvelua kuin Ärräpaketit. Meidän kioskilla ei todellakaan ole edes joka päivä, eikä edes joka toinen päivä paketteja lähetettävänä. Muutama vuosi sitten Schenker ei edes hakenut Ärräpaketteja niiltä kioskeilta mihin ei muuta pakettiliikennettä ollut, ellei erikseen pyytänyt. :)

Vierailija
18/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ilmoitus eilen, että paketti noudettavissa Siltasaarenkadun ärrältä. Ja kun kävin äsken, myyjä sanoi, että ei oo mitään ja moi. Suutahdin vähän, että pitäähän sinun työntekijänä tietää. Sanoi vaivalloisesti "soita Schenkerille".

Mitäs nyt, jos Schenkeriltä sanotaan soita Ärrälle. Eikä lähettäjä tietenkään muistanut ottaa seurantakoodia.

Tulee vaan mieleen, onko jonkun ärräläisen käsi käynyt vai onko ns.tunari laittanut lähtevien pinoon.

Vaikka en Postia puolustele, niin siellä ketjun kuitenkin hoitaa yksi organisaatio, jolle voi reklamoida.

Vierailija
19/51 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ärräpaketti eilen tiistaina.kun se on lähetetty jo 2 viikkoa sitten keskiviikkona.hidasta touhua

Vierailija
20/51 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vain hyviä kokemuksia.

Maanantaina jätetty paketti, keskiviikkona jo noudettavissa.