Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarrat lastenvaatteisiin?

Vierailija
03.03.2015 |

Päiväkotiin tarvitsee taas nimikoida iso kasa lastenvaatteita. Oletteko tilalleet valmiiksi nimikoituja tarroja, jotka liimataan vaatteisiin? Mistä olette tilanneet ja ovatko hyviä? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää ja unohtaa ne :) oletko kokeillut tarra versiota?

Vierailija
2/8 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukoplast teippiä apteekista, musta tekstiilitussi vedenkestävä ja oma käsiala... Halpa ja helppo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut Tarramonsterilta. Pysyvät oikein hyvin kiinni pesulapuissa ja vastaavissa, itse kankaassa ei. Ei ole niin halpaa kuin leukoplast, mutta aika hemmetin paljon nätimpää ja helpompaa. Ei tarvitse ährätä sen pehmeän teipin ja tussin kanssa, ja näprätä saksilla, sen kuin nappaa vain tarran arkista ja läppäsee kiinni pesulappuun. Itse tykkään.

Vierailija
4/8 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easy2name.com

Vierailija
5/8 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vuosia Namebubbles-nimisestä verkkokaupasta ja ollut tyytyväinen tarroihin. Tarrat ovat pysyneet hyvin vaatteiden lisäksi konepestävissä astioissa, kengissä ja jopa villasukissa. Pienet neliönmuotoiset tarrat sopivat hyvin pesuohjelappuihin.

Vierailija
6/8 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut name bubblesista. Olen tykännyt laadusta. Mutta eivät kestä, jos lapset repivät niitä ja joskus irtoavat kuivausrummussa, mutta eivät varmaan ole luvanneetkaan että kuivuria kestävät.

Mutta saa suunniteltua tosi kivoja ja voin suositella. Itse ostin ekalla kerralla laminoituja ja toisella kerralla ilman laminointia. Pidän ehkä enemmän noista ei laminoiduista, kun lapset saa niitä huonommin revittyä irti, kun ovat ohuempia.

Vierailija
7/8 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:05"]Leukoplast teippiä apteekista, musta tekstiilitussi vedenkestävä ja oma käsiala... Halpa ja helppo.
[/quote]
Sori, vahingossa alapeukutin. Piti olla yläpeukku!

Vierailija
8/8 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosen vinkin annan että ei kannattane silitettäviä tilata. Siis hyvinhän ne pysyy mut sit jos joskus haluat ne irti vaatteesta niin ei onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi