Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja hänen seksilelupiilo

Vierailija
02.12.2021 |

Osaako joku sanoa, mistä tässä on kyse. Etsin erästä juttua ja kaivoin miehen kaappia(jos olisi ollut kotona, en olisi saanut koskea kyseiseen kaappiin). Jokatapauksessa en löytänyt etsimääni vaan monta pakettia kondomeja, jätti kumidildon, anaalitapin, hieromasauvan.

Mistä tässä on kyse? Piilottelee muutenkin puhelintaan ja myös tietokone on aina salasanojen takana. Minun kanssa ei ikinä ole halunnut käyttää kondomia, koska "ei tunnu hyvältä". :( muutenkaan emme juuri seksistä puhu, koska mies kiusaantuu aiheesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kortsujen päivämäärä, niin tiedät kuinka vanhoja ovat.

Vierailija
2/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeilee varmaan, kun tykkää saada dildoa pyllyyn. Kumilla on helppo suojata lelut, ettei ole jälkikäteen niin suuri pesuoperaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys 1:

Mies tykkää runkata yksin ollessaan, ja työntelee anaalitappia peppuunsa. Välillä taas dildo on käytössä samassa osoitteessa. Miehesi on siisteyteen taipuvainen ja on huomannut, että sauvan puhtaanapito onnistuu paremmin kun vetäisee kortsun päälle ennen käyttöä. 

Selitys 2: 

Miehesi on ennen sinua hyödyntänyt välineitään tavalla tai toisella, mutta on jättänyt ne "muistoksi" lojumaan kaappiin vaikkei nykyisin niitä tarvitsisikaan.

Selitys 3: 

Hänellä on oma salainen seksielämä.

Ratkaisu 1:

Nosta helvetinmoinen mökä ja vaadi selitystä. Nolaat itsesi ja hänet. Ei kovin suositeltavaa.

Ratkaisu 2: 

Seuraile vaivihkaa elääkö varasto ja missä tilanteissa. Silloinko kun hän on yksin kotona? Vai silloinko kun on poikien illassa?  Vaihtuvatko esineiden paikat ja kortsujen määrä? Et paljasta että tiedät, et muuta käyttäytymistä, et syyllistä. Haet vaivihkaa pieniä vihjeitä siitä mistä on kysymys.

Ehdota että ostaisitte toisillenne jonkun apuvälineen joululahjaksi. Kerro ensin mitä itse haluat, ja kysy haluaisko hän tekopimpin,  jonkin sauvan vai minkä? Voit jotain päätellä siitä miten hän asiaan suhtautuu.

Kun saat lisää tiedonjyviä hänen ajatuksistaan, voit sittemmin itse keksiä todennäköisen selityksen hänen puuhistaan ja seksielämästään.  Ä.lä vakoile aktiivisesti, mutta vaivihkaa tee havaintoja.

Ratkaisu 3:

Et tee mitään, ja ajattelet että jokaisella meillä on seksiin liittyen jotain salaisuuksia, eikä se niin vakavaa ole. Jos pettää niin se tulee aikanaan selville ilman aktiivista kyttäämistäkin. Kyttääminen ja epäily vaan turhaan myrkyttää mieltä, ja tavallaan alennat itsesi jonninjoutavaan. Pyri elämään ja arvostamaan miestäsi kuten ennenkin. Katsot elämää eteenpäin ja unohdat koko asian. 

Vierailija
4/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vissii jätesäkillinen kaikenlaista sauvaa ja suristinta😂 enkä enää kummemmin jaksa piilotella vaimolta. Kuha lapsilta on poissa. Kyllä jokainen saa omakivaa pitää.

Vierailija
5/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan selvä ratkaisu asiaan. Ne on saatu lahjaksi jossain pippeloissa. On äijät naureskelleet kun ovat paketin kasanneet. Selvä kuin pläkki!

Vierailija
6/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomit on moniselitteinen juttu. Minä käytän juomukondomia nurinpäin sooloseksissä. Eli niitä kuluu, vaikka ei naisen kanssa. Ja anaalitappikin löytyy sooloseksiin eturauhasta hieromaan. Ehkäpä mies on vain puutteessa, niin kuin minä ja käyttää noita sooloseksiin. Et kai vaan pihtaa?

Vierailija
7/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy vieraissa.