Muita räkätautisia?
En edes käsitä, että mistä olen saanut flunssan itselleni. Alkoi eilen illalla :( Piti lähteä ylihuomenna Tallinnaan, saas nähdä, kannattaako mennä.
Kommentit (9)
Olenko ensimmäisen flunssa-aallon ensimmäinen uhri?
Kaipa minäkin kömmin takaisin sänkyyn hyvän kirjan ääreen.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:58"]
En edes käsitä, että mistä olen saanut flunssan itselleni. Alkoi eilen illalla :( Piti lähteä ylihuomenna Tallinnaan, saas nähdä, kannattaako mennä.
[/quote]
Sama, alko illalla : D
Räkää valuu ja aivastuttaa.
Poskionteloista puskee tavaraa, eli jonkunsortin räkätautia podetaan.
Kaks viikkoa räkistä takana, alkaa jo onneksi helpottaa. Olisin tuon nuhan vielä voinut sietää, mutta järkyttävä kurkkukipu, tukkoiset korvat, ja keuhkot rikkova yskä oli vähän liikaa. Tuntui ettei pystynyt tukkoisuuden takia nukkumaan ja korvat oli niin tukossa ettei kuullut mitään ja tuntuu kuin ei olisi pää toiminut.
Yleensä mulla nousee kuume herkästi ja sitten paranenkin nopeasti, mutta nyt ei ollut kuumeesta tietoakaan.
Ei ole "räkätautia", mutta kurkku on aivan hemmetin kipeä silloin kun nielaisee. Kipu tuntuu lievästi korvakäytävissä asti. Ja päässäkin vähän heikko olo (ei silti kuumetta). Kurkku alkoi kipeytyä lauantai-iltana shoppailupäivän jälkeen eli sain pöpön väkijoukosta. Mikä auttaisi kurkkukipuun, argh... Ja tietysti tämä iski juuri omalla lomaviikollani :D
Flunssassa ollaan täälläkin! Aivastuttaa jatkuvalla soitolla ja nenä on ihan tukossa. Ihana flunssa kuitenkin, ensimmäinen nielurisaleikkauksen jälkeen ja kurkku kuin flunssaa ei olisikaan. Ei mitään kipuja <3 kyllä tän kestää :)
Toistamiseen sairaana antibioottikuurin jälkeen :( Kohta raahaudun lääkäriin vaikka haluaisin vain nukkua. Töissä odottaa tekemättömät työt, mutta pakko mun on parantua.
Joo, edellisviikolla alkoi yskällä ja myöhemmin mukaan on tullut lisäksi nuha ja poskiontelontulehdus. Perjantaina sain antibiootit ja Duactia, joten kait tämä tästä pikkuhiljaa. :) Kuumetta on viimeksi ollut vuonna yli kuusi vuotta sitten, jostain syystä se ei ikinä nouse.