Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemisuus vituttaa

Vierailija
02.03.2015 |

Otsikko on tahallaan kiukkua ja kitinää aiheuttava.
Mä olen vittuuntunut tähän työpaikkaan, vaikka itse työ mukavaa onkin. Täällä ei voi pukeutua/meikata oman mielensä mukaan, sillä samantien joku tulee kotkottamaan (okei ei tietenkään missään drag queen kuteissa tietenkään pyöritä, mutta kun sanomista saattaa tulla mustasta kajalista). Selän takana kälkätetään työkavereiden kuteista, miten näyttävät lutkahtaville rytkyille ja eikö muka varaa parempaan ollut. Kaikki lävistykset, paitsi tietty korvikset, ovat aihe voivotella ja tatuoinnit aiheuttavat naurettavan "nykyajan nuoret pilaa ihonsa yhyy" pillityksen.
Kilpaa mahtaillaan työkokemuksella ja koulutuksella ja (mä jotenkin kuvittelin ettei näin pällejä tyyppejä ole muualla kuin netissä) halveksitaan amiksia ja ammattikorkeaakin kauhistellaan.
Olen varma että mukaviakin työpaikkoja löytyy akateemiselta puolelta ja kamalia tuolta duunari puolelta, mutta tässä on ainakin mun kokemus. En ymmärrä miten fiksut ihmiset täällä ovat täysin empatiakyvyttömiä, tylsämielisiä ja kokevat oikeudekseen arvostella "alempiarvoisia". Harmi että työllisyystilanne on mitä on. Nimittäin kaipaisin rentoa ja ystävällistä tunnelmaa.
Kiitos ja hyvää päivän jatkoa teille kaikille!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah :D 

Vierailija
2/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla naisvaltaisessa humanistityöpaikassa, kenties julkisella puolella? :-D Insinööriväkeä en tuosta kuvauksesta kyllä tunnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta kyllä akateemiselta työpaikalta.

Vierailija
4/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:47"]

Taidat olla naisvaltaisessa humanistityöpaikassa, kenties julkisella puolella? :-D Insinööriväkeä en tuosta kuvauksesta kyllä tunnista.

[/quote]

Kuulostaa ennemminkin jonkun kauppakorkealaisen vuodatukselta. 

Noin muutenhan otsikko ja aloitus ei kohtaa toisiaan.

Vierailija
5/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:51"]

No ei kuulosta kyllä akateemiselta työpaikalta.

[/quote]

Ei niin. Kuulostaa ihan siltä, että aloituksessa on lähetty duunaripohjalta purkamaan omia traumoja akateemisia kohtaan, on taas kaikki kliseet niin hyvin saatu tungettua mukaan.

Vierailija
6/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:47"]

[/quote]

Naisvaltainen humanistityöpaikka, kuten? Harvemmin on edes mitään dress codea humanistialoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi