Äiti varasti rahsa
Vuosia sitten. Miehellä oli jemma vaatteiden sisällä pahan päivän varalle. Äitini on useasti kyläillyt meillä ja on innokas siivoamaan. No..tuolta vaatteiden välistä hävisi rahaa. Mies epäili lasta ja heidän kavereitaan. Minä aavistin että se oli äiti.
Eilen äiti soitti ja sanoi että laittaa rahaa ja VIESTISSÄ lukee selitys. Ja niinhän siellä luki "lainasin mieheltäsi rahaa".. tekis mieli soittaa ja haukkua se ja sanoa muutamat kirosanat en tiedä. Mitä sinä tekisit? Iäkäs äiti (80v)..
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:29"]Selittäisin lapsille, että kauan sitten kadonneet rahat ovat löytyneet. Kuinka suuri summa kyseessä?
[/quote]
200 euroa varasti ja 100 euroa palautti.ap
Pikku summia, unohda koko juttu. Kohtahan se on haudassa ja pääset käsiksi perintöön.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:31"]Pikku summia, unohda koko juttu. Kohtahan se on haudassa ja pääset käsiksi perintöön.
[/quote]
hahhaa..ei sieltä mitään oo tulossa.ap
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:33"]Muistisairas mamma?
[/quote]
Ei oo..mua vaan ärsyttää kun se tahalteen varasti. Hän kun on aina niin rehellinen että ei varmasti varasta!!!ap jonka tekis mieli soittaa ja sanoa suoraan että miksi varadtit?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:31"]Pikku summia, unohda koko juttu. Kohtahan se on haudassa ja pääset käsiksi perintöön.
[/quote]
[/quote] No varmasti saat kirppiksellä oman satasesi pois. Sitäpaitsi sinullakin on jo ikää...mitä, 50-60v? Syötä mielummin sitä köyhää äitiäsi kuin kinuat takaisin satasta. Ja keksi uusi trolli.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:31"]Pikku summia, unohda koko juttu. Kohtahan se on haudassa ja pääset käsiksi perintöön.
[/quote]
[/quote] No varmasti saat kirppiksellä oman satasesi pois. Sitäpaitsi sinullakin on jo ikää...mitä, 50-60v? Syötä mielummin sitä köyhää äitiäsi kuin kinuat takaisin satasta. Ja keksi uusi trolli.
[/quote]
Mikähän tämänkin saa vaikuttamaan troölilta? 42 on ikää...pyöristin äitini iän lähimpään kymppiin. Mutta hän sai minut 36-vuotiaana. Ap
Iällä ei ole merkitystä. Äitisi on varastanut rahaa, jos on ottanut salaa kätköpaikasta, josta hänen ei olisi edes pitänyt tietää mitään. Minä sinuna soittaisin ja kertoisin, että olette kyllä huomanneet rahan katoamisen paikasta, josta muut perheenjäsenet eivät tiedä mitään, ja että kadonnut summa on 200 e. Ja sanoisin, että kiitos nyt kuitenkin, että palautat siitä nyt 100 e ja että tuota kätköpaikkaa ei enää ole ja varastaminen ilman luvan kysymistä on väärin.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:48"]Iällä ei ole merkitystä. Äitisi on varastanut rahaa, jos on ottanut salaa kätköpaikasta, josta hänen ei olisi edes pitänyt tietää mitään. Minä sinuna soittaisin ja kertoisin, että olette kyllä huomanneet rahan katoamisen paikasta, josta muut perheenjäsenet eivät tiedä mitään, ja että kadonnut summa on 200 e. Ja sanoisin, että kiitos nyt kuitenkin, että palautat siitä nyt 100 e ja että tuota kätköpaikkaa ei enää ole ja varastaminen ilman luvan kysymistä on väärin.
[/quote]
Kyllä on salaa ottanut. Mies pitkään epäiöi lasten kavereita ja pitkään mietittiin että kuka on käynyt ja äitiä itse epäilin..mutta kun hän monesti on sanonut että "minä en varasta"..
Aloitin 13-vuotiaana kesätyöt joista saadut rahat äitini vei ja käytti mihin milloinkin. Tätä jatkui yläasteen ajan kunnes muutin omilleni lukiossa. Enää ei päässyt viemään pankkikorttiani.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 08:05"]Aloitin 13-vuotiaana kesätyöt joista saadut rahat äitini vei ja käytti mihin milloinkin. Tätä jatkui yläasteen ajan kunnes muutin omilleni lukiossa. Enää ei päässyt viemään pankkikorttiani.
[/quote]
No huh huh. Törkeetä
Selittäisin lapsille, että kauan sitten kadonneet rahat ovat löytyneet. Kuinka suuri summa kyseessä?