Kertokaa noloimmasta passikuvastanne. Miltä näytitte?
Kommentit (18)
Voi kauhea. Nykyinen kuvani. Jopa kuvaaja vähän naurahti. En kuitenkaan ehtinyt jäämään uudestaan kuvattavaksi. Passia noutaessani virkailija ei pystynyt pidättämään hymyään kuvani nähdessään. Näytän itkuun purskahtamaisilla olevalta metsäkauriilta teloitusryhmän edessä. 4 vuotta vielä...
Sain juuri ennen kuvausta aivastuskohtauksen. Silmät vetisinä ja turvonneina siinä sitten yritin näyttää vankilakundilta.
Kiireellä ottamaan kuvaa. Eli töistä suoraan tukkaputkella.
Jotenkin hiukset nutturalle ja kameran eteen.
Tulos oli sitten se, että hiukset oli ilman peiliä laitettu ja näyttää siltä että olisi pirun sarvet. 👍
Aaaaettä on ihanaa. Siis kuva on ihan karsee!
30v ja mummopermanentti, kuvassa näytin 65vuotiaalta.
Pari vuotta hommasin ID-kortin, pitkät, loivakiharaiset hiukset.
Olin 63v, olin kuvassa nuoremman näköinen ja paljon nätimpi kuin siinä aiemmassa kuvassa.
Olin teini ja fanitin kiihkeäst erästä poppibändiä. Päätin että halusin näyttää passikuvassa samalta kuin ko. bändin jäsen eräässä feikkipidätyskuvassa ("mug shotissa").
Onneksi nykyään toinen kuva...
Varmaan on aikaa 23v ?Katsoin passi kuvaani ja olin kamala naamani siinä? Ihanasti siskoni Maria opetti ,katso kuvaa uudellen 10v.päästänäet sen huomattavasti parempanai. Eli aika kun passit olivat 10 v. Voimassa. Pätee yhä vaikka ovat 5 vuota vain voimassa.Kun katsoo sitä karseaksi tuntunutta fotoa 5 vuoden jälkeen ja peilistä omaa naamaa.Hyvähän se oli.Mutta vanhetessa kumma juttu, uusi kuva aina vaan karseamalta näyttä siinä passi kuvassa.
Mulla on oudosti suupieli ja toinen silmä vinossa, ihan kuin olisi joku aivoverenkiertotapahtuma käynnissä, ehkä mä en vaan peilikuvassa sitä itse huomaa. Mietin aina pitääkö mun passintarkastuksessa vääntää naamaa niin kuin Mr Bean siinä leffassa, jotta tarkastaja tunnistaa mut kuvan henkilöksi.
Tästä nyt ei tullut virallista passikuvaa, mutta se kerta jäi mieleen kun kuvaaja katsoi kuvaa esikatselussa ja sanoi "ei hitto, ei tätä voi laittaa passiin, näytät siltä kuin olisit pilvessä" ja otti uuden kuvan.
Miksi tästä piti aloittaa uusi ketju? Se virallinen on niin hauska.
Näytin ihan Miisa Nuorgamilta.
t. Emmi Nuorgam
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sellaisesta. Laita linkki. ap
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että kaikki päivystää täällä jatkuvasti? Tuskin kukaan viitsii edes päivittäin olla. Itse pari viikkoa sitten viimeksi, eikä täällä tuollaista mainitsemaasi ketjua ollut.
Näytin siltä kuin ois juuri pantu kaikkiin reikiin.
Vierailija kirjoitti:
Näytin siltä kuin ois juuri pantu kaikkiin reikiin.
Ai kauhee. Siellä kuvaamossako?
Kännisen peruukkipään pidätyskuva. Otsatukka vinossa. Jotenkin miehekkäät leukaperät. Oikeasti olin ihan nätti tyttö.
- Et ole sinä, ei sisään. Oli yleisin kommentti portsareilta.
Olen kuin riihenseinästä repästy piru!
Ihan hirveältä, se kyllä säikäytti se kuva. Mukamas olin hiuksia laittanut ja meikannutkin. Menin tuulisena pakkaspäivänä kuvaan ja muutaman minuutin kävely ulkona teki naamasta punaisen ja hiukset kuin harakanpesä.