Mikä on elämän tarkoitus?
Onko se levittää sukusolunsa mahdollisimman laajalle?, paksu pörssi?, vai sekö tämän "pelin" voittaa, joka viimeisenä keijaa täällä pystyssä?
Kommentit (14)
Etsiä elämän tarkoitusta eli harrastaa laajasti taiteita!
Elämän tarkoitus on nautinto. Mistä kukakin sen sitten saa.
Oon miettiny, että mitä esim eläimet tekee, niin eihän ne tee muuta kun etsii ruokaa, paskoo ja nukkuu ja yrittää selvitä hengissä. Ja tietysti lisääntyy. Niin en usko, että ihmisen elämälläkään mitään varsinaista tarkoitusta on. Ihmiset vaan tuppaa tylsistymään kun ei tarvi käyttää niin paljon aikaa ja energiaa siihen että pysyy hengissä. Ruokaa saa niin helposti, jopa tekemättä yhtään mitään.
Sehän on jo yleistä tietoa että elämän tarkoitus on 42. Kirjailija vain unohti nollan kahden ensimmäisen numeron perästä.
Ennen luulin, että se on olla hyvä veronmaksaja. Nyt olen tajunnut, että elämän tarkoitus on rokottautua käskyjen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen luulin, että se on olla hyvä veronmaksaja. Nyt olen tajunnut, että elämän tarkoitus on rokottautua käskyjen mukaan.
Märinä vaan jatkuu. Buhuhuu koittavat rokottaa etten sairastuisi pahasti. Ihan kamalaa. Ei tziisus kun on vaikea elämä.
Oppia tuntemaan Jumalaa ja olla hänen rakkautensa kohteena, suhteessa häneen. Sekä rakastaa häntä kaikesta sydämestä, sielusta, mielestä ja voimasta. Jeesus avasi ristillä tien Isän luokse. Ja myös rakastaa lähimmäistä niinkuin itseään. Eli rakkauden kolmoiskäsky. Jumala on ihana <3 !
Ei mikään.