Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mt-ongelmatausta rajaa miehiä pois

Vierailija
01.12.2021 |

Oon huomannut tämän. Oon käynyt terapiassa ja toipunut, mutta historiassa on paljon vaikeuksia ja haavoittuvia asioita. Esimerkiksi miehiin tutustuminen on vähän haastavaa kun ei tiedä uskaltaako noista vaikeista ajoista kertoa ja miten mies niihin reagoi: ymmärrääkö jne. Kuitenkin kokee jossain määrin tärkeeksi myös kertoa historiasta

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä pitäisi kertoa, jos ovat taakse jääneitä asioita?

Vierailija
2/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia asioita ei voi salata.

Vierailija
4/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla pyörii sitkeästi eräs mt-ongelmainen mies joka on vailla seuraa, hän ehkä ymmärtäisi sinun taustasi paremmin kuin joku toinen.

Vierailija
5/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas haukutaan miehiä...

Joo, ei me ymmäretä. Robot gonna robot. Ei meillä ole tunteita. Ei koeta sympatiaa.

Haukkukaa vain. Palstamuijat ei tule tuolla i n c e l asenteella saamaan ikinä miestä!

Vierailija
6/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Pätee myös toisin päin.

Vierailija
7/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma syy, kyllä miehet saa valita seuransa, ei tarvitse mitään mt-ongelmaisia katella. Mieluummin olen ilman kuin tyydyn johonkin tärähtäneeseen puliakkaan. Ihan samalla tavalla kuin naisetkin valikoi mt-ongelmaiset pois. Ota kaltaisesi mt-ongelmainen, vai eikö kelpaa?

Vierailija
8/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma syy, kyllä miehet saa valita seuransa, ei tarvitse mitään mt-ongelmaisia katella. Mieluummin olen ilman kuin tyydyn johonkin tärähtäneeseen puliakkaan. Ihan samalla tavalla kuin naisetkin valikoi mt-ongelmaiset pois. Ota kaltaisesi mt-ongelmainen, vai eikö kelpaa?

Olen nainen, miksi tyytyisin omaan tasooni, kun voin aina kurottaa?

Vierailija
9/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki tuilla elävät yh-äidit ovat myös mielenterveysongelmaisia ylipainon ja itsestähuolehtimattomuuden lisäksi.

Vierailija
10/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee mitä haluat mutta lopeta vaavipalstalla vinkuminen ettei miestä löydy, koska se ei asiaa muuta.

Vierailija
11/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaikki tuilla elävät yh-äidit ovat myös mielenterveysongelmaisia ylipainon ja itsestähuolehtimattomuuden lisäksi.

Tosi kuin vesi, kai se on nimenomaan se syy miksi ovat yh:ta, mies järkiintyi. Jos ihminen on alle 10 muksu yh, on hänessä jotain vialla.

Vierailija
12/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten ap, tai joku toinen, niin mieti vähän, mitä juuri suustasi päästit. Huh. Sympatiani päättyi juuri sinua kohtaan....

Vierailija
13/13 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mm paniikki-, ahdistuneisuus- ja dissosiaatiohäiriö. Olen ollut myös syömishäiriöinen ja oireilen edelleen syömättömyydellä vaikeisiin tilanteisiin. Viinaankin menen ja juon ihan liikaa pieneksi naiseksi ja hölmöilen. Mua on pahoinpidelty suhteessa.

Itse olen täräyttänyt nää faktat aina kiinnostuneelle miehelle ihan ensimmäisillä tapaamisilla ja antanut mahdollisuuden livetä hyvän sään aikana. Olen kertonut rehellisesti mitä on tapahtunut, kuinka oireilen ja kysynyt "ymmärrätkö ja jaksatko sinä ihan oikeasti?"

Ne on sit jääneet, ketä on kiinnostanut oikeasti, jotkut toteaa että ei ole hänen juttu. Mitäpä sitä toisen aikaa hukkaamaan, jos hän haluaakin jonkun "tavallisen ja tasapainoisen"? Itse ainakin ymmärrän enkä halua feikata, en odota että kaikki jaksais.

Onhan ne pidempiaikaisemmat poikaystävätkin tosin olleet mt-ongelmaisia. Itse en tajua oikein miksi me ns hullut edes tungetaan niiden ns normaalien elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän